رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: امسال به دلیل مشکلات متعدد در شهرداری‌ها نیمی از بودجه شهرداری خوی تحقق پیدا نکرد و راهکار تهاتر املاک برای پایان دهی به پروژه‌های عمرانی خوی از سوی شورای شهر بکار گرفته شد.
کد خبر: ۵۴۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱ 03 January 2018

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی غلامعلی شریف ، با تشریح آخرین وضعیت احداث پروژه‌های عمرانی خوی اظهار داشت: پروژه‌های مختلفی در این شهر از طرف شهرداری در حال اجراست که شامل پروژه ساماندهی باغ دلگشا، زیرسازی و جدول‌گذاری بسیاری از معابر شهری است که امسال طبق برنامه انجام‌شده است.
وی با تاکید بر اهمیت استمرار خدمات رسانی از سوی شهرداری خوی به شهروندان تصریح کرد: هر چقدر میزان خدمات‌دهی شهرداری افزایش داشته باشد به همان میزان انتظارات و مطالبات بیشتری نیز در بین شهروندان شکل می‌گیرد اما با این حال شهرداری و شواری شهر خوی در تلاش است تا پیوسته بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند.
رئیس شورای شهر خوی گفت: از دیگر پروژه‌های عمرانی این شهر که همیشه و بصورت روزآمد انجام می‌شود می‌توان به زیرسازی خیابان‌ها، جدول‌گذاری، آسفالت، ایجاد فضای سبز و دیگر اقدامات برای جهت زیبا سازی شهر تاریخی خوی نام برد.
وی بیان کرد: هم‌اینک مسیر گشایی کمربندی 45 متری خوی در حال انجام است و در تپه شهدا نیز المان‌های مختلف مربوط به شهدای این شهرستان نصب‌شده تا انشالله چندی بعد با مساعد شدن آب و هوا و اتمام سایر کارهای عمرانی این مجموعه به عنوان یک ظرفیت فرهنگی در اختیار شهروندان قرار گیرد.
رئیس شورای شهر خوی اظهار داشت: مقدمات وصل مسیر پل خاتون به جاده قطور نیز انجام شده و با ارتش توافقات لازم به انجام رسیده و در صورت فراهم شدن شرایط لازم، به‌زودی این پروژه به پیمانکار واگذار می‌شود.
شریف تصریح کرد: شورای شهر خوی برای سال 96 حدود 760 میلیارد ریال بودجه مصوب کرده بود تا صرف فعلیت‌های عمرانی و هزینه‌های جاری و اداری شود.
وی گفت: متأسفانه اوضاع نامساعد اقتصادی سبب شد که فقط حدود 50 درصد از این بودجه تحقق پیدا کند.
شریف تصریح کرد: برای اینکه شهروندان خوی دچار خسارت نشده و از عملکرد شهرداری مأیوس نشوند شورای شهر خوی امکان انجام تهاتر در برخی پروژه‌ها را با پیمانکاران فراهم آورد و در قالب این تدبیر برخی پروژه‌های عمرانی با انجام با تهاتر ملکی با پیمانکاران خاتمه یافت و به بهره‌برداری رسید.
وی با بیان اینکه از دولت انتظار می‌رود که از لحاظ مالی از شهر خوی حمایت کند اظهار داشت: اکثر پروژه‌هایی که در شهر خوی صورت گرفته بیشتر با کمک خود شهروندان این شهر بوده و دولت کمک اثربخشی به شهرداری نکرده است.
انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار