رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از افزوده شدن ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی جدید در سال ۹۶ به ظرفیت‌های درمانی این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ 03 January 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جواد آقازاده صبح امروز در دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با محمد مهدی شهریاری استاندار اظهار داشت: رویکرد دولت در عرصه سلامت آذربایجان غربی اجرای پروژه‌های بزرگ و ارائه خدمت صادقانه و بی‌منت است.
وی افزود: کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به این رویکرد باور قلبی دارند و بر همین اساس بسیاری از پروژه‌های بزرگ عرصه سلامت استان با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه مجموعه مدیریتی و کارکنان شریف حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی و با روحیه و تفکر بسیجی در حال انجام است.
آقازاده تصریح کرد: نقشه راه ترسیم‌شده برای توسعه عرصه سلامت آذربایجان غربی زیر بنایی و ساختاری بودن پروژه‌ها را مبنای فعالیت این دستگاه مشخص کرده است.
وی گفت: امسال افتتاح 1000 تخت در بیمارستان‌های آذربایجان غربی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی استان است بنابراین شاخص تخت‌های بیمارستانی تا پایان سال 96 از 1.2 تخت به ازای هر هزار نفر به 1.6 می‌رسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: برای شتاب‌ده‌ی به فعالیت‌ها لازم است شورای راهبردی سلامت استان تشکیل و راه‌اندازی شود.
وی تصریح کرد: تشکیل این شورا با حمایت استاندار آذربایجان غربی راهگشای حل بسیار از مسائل و مشکلات خواهد بود.
انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار