مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی: جهت تعامل بیشتر با مشترکین شرکت برق و مدیران این شرکت در سطح آذربایجان غربی بیش از ۳۲ هزار و ۵۰۰ ملاقات مردمی برگزار شده است.
کد خبر: ۵۴۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 27 December 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مهندس اکبر حسن‌بگلو گفت: به منظور تعامل بیشتر با مشترکین برق و رسیدگی به مشکلات آن‌ها از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۳۲ هزار ۵۲۹ ملاقات مردمی در سطح آذربایجان غربی توسط مدیرعامل و مدیران نواحی صورت گرفته است.

وی همچنین اظهار کرد: در افق چشم انداز شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی هدف‌گذاری شده است که این شرکت به ویژگی هایی نظیر تعامل مطلوب و مؤثر با مردم و کسب رضایت آن‌ها و ارائه خدمات بی منت و تکریم ارباب رجوع با حفظ کرامت انسانی دست خواهد یافت که در این راستا طرح تکریم ارباب رجوع و میز خدمت راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی عنوان کرد: میز خدمت با هدف صیانت از حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکین، راهنمای مراجعین و پیگیری امورات مراجعان به شرکت و نواحی فعالیت می‌کند.

حسن‌بگلو بیان کرد: شناسایی نقاط پر مخاطب جهت اصلاح فرآیندها از دیگر اهداف ایجاد میز خدمت در سطح ستاد و نواحی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی است که وظیفه نظرسنجی از ارباب رجوع را نیز برعهده دارد.

* رضایت ۹۱ درصدی مراجعان به شرکت برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد: نظرسنجی از مراجعان توسط کارشناسان میزخدمت در ستاد و نواحی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در سه محور اصلی سنجش نحوه ارائه خدمات، نحوه برخورد کارکنان با مراجعان و نحوه اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: در مجموع اطلاعات دریافتی از نظرات مراجعان در ۶ ماهه نخست سال ۹۶ مراجعان حضوری از نحوه ارائه خدمات ۸۸ درصد، از نحوه برخورد با مراجعان ۵/۹۱ درصد و از نحوه اطلاع رسانی ۵/ ۹۴ درصد اعلام رضایت داشته‌اند.

حسن‌بگلو ادامه داد: جمع‌بندی اطلاعات فرم‌های نظرسنجی حاکی از این است که در مجموع ۹۱.۳۳ درصد از مراجعان در سه حوزه مورد سنجش رضایت داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تاکید کرد: البته هدف کلان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بسنده کردن به این میزان نبوده و در افق ۱۴۰۴ تلاش خواهد کرد رضایت مشتریان را به بیش از ۹۵ درصد افزایش دهد.

* ارائه خدمات اطلاع رسانی یکی از برنامه‌های طرح تکریم ارباب رجوع است

حسن بگلو در بخشی از سخنان خود گفت: در راستای احترام به حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع، خدمات اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در هشت محور اصلی ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: ارائه راهنمایی‌های مورد نیاز مشترکین برق، اطلاع از تعرفه های برق و تشریح خدمات مشترکین به همراه فلوچارت از جمله خدمات اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به مشترکین است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: به منظور افزایش شفافیت مالی نیز اطلاع از مناقصه، مزایده و فراخوانی های شرکت و ارائه عملکرد آماری شرکت دو حوزه مهم خدمات اطلاع رسانی در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی می‌باشد.

حسن‌بگلو در خصوص سایر محورهای خدمات اطلاع رسانی، توضیح داد: اطلاع از اولویت های تحقیقاتی شرکت، اطلاع از قوانین و مقررات شرکت و اطلاع رسانی در خصوص اخبار شرکت از دیگر خدمات شرکت توزیع نیروی برق در راستای تکریم ارباب رجوع و مشترکین برق است.

* گسترش خدمات تعاملی و غیرحضوری در دستور کار شرکت توزیع برق آذربایجان غربی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تصریح کرد: گسترش خدمات تعاملی و غیرحضوری در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم در دستور کار شرکت توزیع برق آذربایجان غربی قرار دارد.

وی در تشریح سخنان خود اظهار کرد: به منظور افزایش تعاملات سازنده با مردم امکان ارتباط با شرکت، معاونین و مدیران ارشد فراهم شده و در این خصوص نیز تنها در ۹ ماهه اول سال جاری ۳۲ هزار و ۵۲۹ دیدار مردمی صورت گرفته است.

حسن‌بگلو افزود: ارائه خدمات در خصوص تعامل با پیمانکاران بخش دیگری از خدمات تعاملی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی می‌باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در پایان سخنان خود گفت: مشاهده صورتحساب و محاسبه بهای برق مصرفی،

اعلام کارکرد و پرداخت الکترونیکی قبوض و جمع آوری نظر سنجی، انتقادات و پیشنهادات مشترکین و کاربران پورتال نیز سه محور کلان خدمات غیرحضوری در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار