میاندوآب مقام نخست دومین دوره لیگ استانی آذربایجان‌غربی در رشته وزنه‌برداری را کسب کرد.
کد خبر: ۵۳۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴ 02 December 2017

به گزارش تابناك آذربایجان غربی، پنجمین و آخرین مرحله از دومین دوره لیگ استانی وزنه برداری آذربایجان غربی دهم آذرماه به میزبانی شهرستان میاندوآب برگزار شد.

یک صد و 40 وزنه بردار به صورت رسمی و آزاد از شهرستان های ارومیه، میاندوآب، تکاب، مهاباد، سلماس، شوط و خوی در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

این مسابقات در سه گروه برگزار شد که گروه نخست برای نونهالان بود که بیش از 40 نفر به رقابت به یکدیگر پرداختند و موضوع جالب دی این میان حضور پر شور وزنه برداران نونهال شهرستان شوط بود که نشان از فعالیت و استعدادیابی بسیار مطلوب هیئت شهرستانی است که جای قدردانی و تشکر دارد.

شهرستان میاندوآب با کسب 2583 امتیاز به مقام نخست، شهرستان مهاباد با کسب 2562 امتیاز به مقام دومی و شهرستان ارومیه با کسب 2459 امتیاز به مقام سومی این مسابقات دست یافتند.

شهرستان های شوط، خوی و پیرانشهر به ترتیب با کسب 1085، 1042 و 885 امتیاز در جایگاه های چهارم تا ششم دومین لیگ استانی وزنه برداری آذربایجان غربی قرار گرفتند.

در پایان مسابقات به تیم های برتر جام قهرمانی از سوی هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی اهدا شد و مرکز داوری دعاوی ملکی در کنار هیئت استانی از وزنه برداری استان حمایت مالی می کند.

در وزن 56 کیلوگرم مبین قلیزاده از ارومیه، علی عالی پور و علی رحیمی از شوط، هدایت خالدی از مهاباد، بهزاد عنایتی و میثم سلیمی از تکاب، امید مروی از میاندوآب، مهدی عیسی زاده از سلماس و مانی عنایتی از خوی به روی تخته رفتند.

علی عبدالعلی زاده از شوط، علیرضا صادقی و افشین عباسپور از تکاب و پوریا نوجوان از میاندوآب در وزنه 62 کیلوگرم وزنه می زنند.

عابد میرزایی از ارومیه، امیررضا رشیدی از شوط، ابراهیم بهروان از مهاباد و شاهرخ عقیلی خواه از میاندوآب در وزنه 69 کیلوگرم به روی تخته می روند.

در وزن 77 کیلوگرم فرهنگ افشین و احمد احمدنژاد از مهاباد و پیمان شاهی از تکاب به رقابت با یکدیگر پرداختند.

حسین معصوم لو از ارومیه، حامد رضازاده از شوط، محمد بدوی و خوشنام ابراهیمیان از مهاباد، سینا زارعی از تکاب و حمیدرضا خدابنده لو و محمدرضا هادی از میاندوآب در دسته 85 کیلوگرم به روی تخته رفتند.

در دسته 94 کیلوگرم نیز محمد ارسلانی و امیرحسین جوانشیر از ارومیه، جاوید قهرمان زاده از شوط٬ علیرضا خوبران و دانا نام نیک از مهاباد به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در دسته 105 کیلوگرم شهاب شبروی از ارومیه، علیرضا عبدالعلی زاده از شوط، پویا افشارلو و امید اسدالهی از میاندوآب و محمد اسدالهی از خوی به روی تخته رفتند.

مبین مرندی و عرفان رجایی از ارومیه، مظفر قسمی از میاندوآب، محمد مرادی از تکاب، مازیار ستارتبار و مهدی کریمی از خوی و سبحان غلامزاده و امیرحسین آقار از سلماس در وزن +105 به رقابت با همدیگر پرداختند.
انتهاي پيام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار