‎رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی:
رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی گفت: جام بین‌المللی وزنه‌برداری جعفر سلماسی که از سوی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری مورد تایید قرار گرفته در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 01 December 2017

به گزارش تابناك  آذربایجان غربی، بابک مرادزاده شامگاه پنج شنبه در کنگره پیش از پنجمین مرحله دور دوم لیگ استانی وزنه‌برداری آذربایجان غربی اظهار داشت: آقای باقرلو به‌عنوان دبیر استانی هیئت وزنه‌برداری انتخاب شده و هماهنگی‌های بعدی هئیت با ایشان است.


رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی افزود: یکم دی ماه همایش داوری کشوری برگزار و توصیه می‌شود داوران استانی در این برنامه حضور داشته باشند.


وی خاطرنشان کرد: جام جعفر سلماسی را در پیشرو داریم و تقویم آن به آقای مرادی تحویل داده شده و در مسابقات جهانی این موضوع را مورد بررسی قرار خواهند داد و جوایز دلاری برای آن در نظر گرفته شده است که برای استان آذربایجان‌غربی می‌تواند بسیار خوب باشد و مسابقات در سه وزن جوانان و سه وزن بزرگسالان برگزار می‌شود.


مرادزاده یادآور شد: جلسه هم‌اندیشی و آشتی ملی وزنه‌برداری کشورمان را با حضور قهرمانان المپیک، قهرمانان و چهره‌های برتر وزنه‌برداری در ارومیه برگزار می‌کنیم تا برخی مشکلات و اختلافات برطرف شود و این موضوع با تأیید رئیس فدراسیون روبرو شد.


وی با اشاره به حضور علی میری در مسابقات جهانی آمریکا تأکید کرد: این موضوع هم برای خود وی و هم استان مزیت‌های مثبتی دارد و پس از چندین سال از استان نماینده‌ای در مسابقات جهانی داریم.


رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی گفت: پس از مسابقات جهانی، مسابقات جاکارتای اندونزی را پیش‌رو داریم که میری و احمدنژاد نامزد شرکت در مسابقات هستند که ارزش آن بالاتر از مسابقات جهانی است.


وی با تجلیل از هیئت وزنه‌برداری شهرستان خوی تصریح کرد: برای تجهیز سالن این شهرستان زحمات بسیاری کشیده شده که جای قدردانی بسیار دارد و سالن استانداردی برای وزنه‌برداران ایجاد شده است که توسط رئیس فدراسیون وزنه‌برداری افتتاح خواهد شد.


مرادزاده بیان کرد: نهم بهمن ماه هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی را تحویل خواهم داد و از اداره درخواست شده تا نامزدهایی را در نظر بگیرند و ترک هیئت از سوی مسئولان ورزشی استان و فدراسیون وزنه‌برداری مورد قبول نیست ولی بنا به دلایلی برای تصاحب مدیریت هیئت نامزد نمی‌شوم و پیری را به‌عنوان فرد جایگزین معرفی می‌کنم.


وی با اشاره به این تصمیم خود اظهار داشت: هیچ گونه خصومتی بین من و مسئولان ورزشی استان نیست و تصمیم که گرفته‌ام به این موضوعات مربوط نیست و این تصمیم صرفا یک تصمیم شخصی است.


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار