سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از دیدار نیمه تمام این تیم مقابل پیکان تهران در ارومیه گفت: تا ست پنجم مدام شاهد اشتباه های داوری بودیم و این اشباه ها در ست پنجم افزایش یافت و باعث شد تا حق تیم شهرداری ضایع شود.
کد خبر: ۵۳۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵ 29 November 2017
به گزارش تابناک ارومیه ساسان خداپرست عصر روز چهارشنبه در حاشیه این دیدار نیمه تمام افزود: در حالی که نماینده فدراسیون خود تاکید داشت که امتیازی نادرست در ست پنج به تیم پیکان تهران داده شد ولی داوری آن را قبول نکرد.
وی افزود: بازی خوبی بود ولی داوری ضعیف حق ما را ضایع کرد و در نتیجه من و سرپرست تیم نتیجه را قبول نکرده و از ادامه بازی صرفه نظر کردیم.
پیمان اکبری، سرمربی تیم پیکان تهران نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تا ست پنجم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تیم شهرداری ارومیه هم بسیار خوب بود.
وی ادامه داد: تیم ما از ست چهارم به بعد بازی متحد و یک شکلی را به نمایش گذاشت و توانست بازی را به ست پنجم بکشاند.
وی در خصوص اشتباه های احتمالی داوری این بازی، گفت: خود داوران بهتر می دانند و می توانند که نظرشان را در خصوص اتفاق های ست پنجم بدهند و ما منتظر این نظارت هستیم.
به گزارش ایرنا این دیدار حساس ترین مسابقه هفته دهم رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور به شمار می رفت و در ست پنجم این دیدار و در حالی که تیم پیکان در امتیاز هشتم و تیم شهرداری در امتیاز هفتم قرار داشت، داور امتیاز بازی را به نفع شهرداری اعلام کرد.
در ادامه با دخالت ناظر فدراسیون، بازی متوقف شد تا امتیاز تکرار شود اما در پی آن اعتراض بازیکنان شهرداری ارومیه و سپس بازیکنان پیکان آغاز شد.
اما پس از درگیری های لفظی، این امتیاز به نفع تیم پیکان اعلام شد تا بازیکنان تیم شهرداری ارومیه میدان را ترک کنند.
پیش از ست پنجم، تیم شهرداری ارومیه ست های اول و سوم را با نتاج 25 بر 23 و 25 بر 21 به سود خود به پایان برده و تیم پیکان نیز ست های دوم و چهارم را با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 19 از آن خود کرده بود.
تیم شهرداری ارومیه در دیدار بعدی خود روز چهارشنبه هفته آینده، 15 آذرماه جاری با سایپای تهران دیدار می کند؛ این تیم در 9 دیدار خود پیش از رویارویی با پیکان در لیگ برتر، سه برد و 5 باخت در کارنامه اش داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار