مشاور امور ایثارگران استانداری آذربایجان غربی گفت: اجلاس ایثارگران کنگره ملی بزرگداشت ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی ۹ آذر ماه امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 16 November 2017

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از سایت اطلاع‌رسانی کنگره 12000 شهید استان، علی پیام با اعلام این خبر  گفت: در قالب کنگره ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی پنج اجلاس برگزار می شود که یکی از آن‌ها اجلاس ایثارگران می‌باشد و ۹ آذر ماه امسال با حضور  ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولین استانی و کشوری برگزار  خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور مسئولین کشوری در این استان فرصتی خواهد بود برای آشنایی بیشتر با مجاهدت‌های مردم غیور و مرزبان آذربایجان غربی که با وجود مشکلات مرزنشینی همچنان با عشق و علاقه و باتقدیم جان فرزندان عزیز خود از مرزهای ایران اسلامی پاسداری می‌کنند.

پیام ضمن تجلیل از صبر و مقاومت خانواده معزز شهدا و ایثارگران، گفت: در استان مرزی آذربایجان غربی بیش از ۶۰۰ هزار ایثارگر داریم که امنیت و آرامش کشور مدیون جانفشانی آنان در روزهای سخت کشور است، ایثارگران در سخت‌ترین شرایط کشور حامی انقلاب و ولایت و جال و مال مردم بودند لذا همه ما مدیون آن قهرمانان هستیم.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار