استاندار آذربایجان غربی گفت: با هدف بازشناسی ظرفیت‌ها و برنامه ریزی‌های کاربردی بسته گردشگری شهرستان‌های آذربایجان غربی برای معرفی به سرمایه‌گذاران تهیه می‌شود.
کد خبر: ۵۲۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 16 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمد مهدی شهریاری ظهر امروز در سمینار فرمانداران آذربایجان غربی با ابراز تاسف از زلزله اخیر در غرب کشور و لزوم مشارکت حداکثری برای جلب مشارکت‌های مردمی و گسیل امکانات دولتی و امدادی برای یاری هم‌وطنانمان در این خطه از کشور اظهار داشت: مرد استان آذربایجان غربی در انجام کمک‌های مختلف مشارکت خوبی داشته‌اند و این حس نوع دوستی جای تقدیر دارد.

وی افزود: فرمانداران در نظام جمهوری اسلامی وظایف خطیری بر عهده دارند و لازم است فرمانداران شهرستان‌ها ی 17 گانه ضمن تلاش برای رفع مشکلات مردم، مسائل و معضلاتی که برایشان قابل برطرف سازی نیست را به استانداری انتقال دهند تا به سرعت نسبت به حل آنها اقدام شود.

شهریاری تصریح کرد: کسب رضایتمندی مردم در شهرهای مختلف آذربایجان غربی در دستور کار فرمانداران استان باشد چرا که رضایت مردم از دولت به معنی رضایت آنان از مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار آذربایجان غربی یکی از برنامه‌های دولت دوازدهم را واگذاری امور به خود مردم دانست و افزود: انتظار این است فرمانداران به این مهم  اهتمام ویژه داشته و زمینه افزایش مشارکت مردم در امور مختلف را بیش از بیش فراهم کنند.

شهریاری گفت: فرمانداران باید بدون اعمال سلایق شخصی و گرایش‌های سیاسی برای خدمت رسانی به عموم مردم و شهروندان تلاش کرده و از نظرات و ایده‌های تمام گروه‌های سیاسی بهره‌برداری کنند.

وی اظهار داشت: فرمانداران برنامه محوری، مشخص کردن اولویت‌های سرمایه گذاری و توجه و مدیریت نقاط و مسائل بحران‌زا را در صدر توجه خود قرار دهند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: این منطقه ظرفیت بسیار بالایی دارد و مرزی بودن با سه کشور فرصتی برای رشد و توسعه است که باید از آن استفاده شود.

شهریاری افزود: با هدف بازشناسی ظرفیت‌ها و برنامه ریزی‌های کاربردی بسته گردشگری شهرستان‌های آذربایجان غربی برای معرفی به سرمایه‌گذاران تهیه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار