رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: امیدواریم با حمایت و مشارکت شهروندان و استقبال مناسب از پروازهای خوی، ضمن استمرار آن، امکان افزایش تعداد و مسیرهای پروازی نیز به‌زودی برای استفاده شهروندان در فرودگاه خوی فراهم شود.
کد خبر: ۵۲۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 15 November 2017

به گزارش تابناک ارومیه غلامعلی شریف ، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای برقراری مجدد پروازهای فرودگاه این شهرستان اظهار داشت: فرودگاه یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه شهری به‌حساب می‌آید و تأثیر فعال بودن و برقراری پروازها در زمینه‌های مختلف در یک شهر به ‌وضوح مشاهده می‌شود.

وی افزود: توسعه شهری مستلزم تاسیسات زیر بنایی و امکانات مختلف شهری است که باید برای حرکت به‌سوی توسعه، ابتدا تأسیسات و امکانات فراهم بوده و زمینه مناسب برای برنامه‌ریزی‌های گسترده‌تر در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری، عمرانی و حتی علمی فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خوی تصریح کرد: تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری و مسئولان برای برقراری مجدد پروازهای فرودگاه خوی قابل‌ تقدیر بوده و امیدواریم با حمایت، مشارکت شهروندان و استقبال مناسب از این پروازها ضمن استمرار آن، امکان افزایش تعداد و مسیرهای پروازی نیز به‌زودی برای استفاده شهروندان در فرودگاه خوی فراهم شود.

شریف همچنین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برخی از پیشنهاد‌های صورت گرفته در دوره‌های قبلی شورای اسلامی شهر که نیاز به بررسی  تخصصی و کار کارشناسی بیشتری دارند در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر مورد بررسی قرار گرفته و در صورت امکان اجرایی شدن، مراحل نهائی قانونی را طی کرده و جهت تصویب در صحن علنی شورا در دستور کار قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: مزیت‌های نسبی شهر خوی در حوزه‌های مختلف امکان اتخاذ تصمیمات و برنامه‌ریزهای متنوع را فراهم ساخته و شورای اسلامی شهر از نقطه نظرات و پیشنهاد‌های اساتید،کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف جهت در مسیر توسعه شهری استقبال می‌کند.

رئیس شورای شهر خوی تاکید کرد: نقش کمیسیون‌های داخلی شورای شهر برای پیشبرد اهداف متعالی شورا و ایده‌های اصیل شکل‌گیری این نهاد مردمی بسیار پراهمیت بوده و هر چه عملکرد و نحوه بررسی موضوعات مختلف در کمیسیون‌ها علمی‌تر، راهبردی‌تر و با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان برجسته این حوزه‌ها باشد، شاهد روند کارآمدی بهتر و مؤثر خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار