دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه گفت: برخلاف گفته برخی‌ها، مذاکرات موشکی با دشمنان نظام و ملت عاقلانه نیست.
کد خبر: ۵۲۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 15 November 2017

به گزارش تابناک ارومیه محمد آخوندی ، اظهار کرد: طی یادداشتی که اخیرا در روزنامه آرمان از نقیب‌زاده منتشر شد که پیشنهاد مذاکره موشکی با اروپا را خردمندانه توصیف کرده و گفته شد بهتر است با مذاکره خطر جنگ و تحریم را از سر بگذرانیم و این موارد ما را وارد به واکنش کرد.

وی ابراز کرد: در ابتدای تفاهم برجام توسط تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و موافقان برجام صریحا بیان شد که با اجرایی‌شدن برجام تمام تحریم‌ها برداشته می شود، در واقع سایه جنگ را از سر کشور دور می‌کند اما عملا شاهد بی‌تاثیر بودن دیپلماسی ملتمسانه دولت بودیم و نه تنها سایه جنگ از سر کشور دور نشد بلکه تهدیدات منطقه‌ای علیه ما بیشتر از پیش شد و تحریم‌های زیادی علیه ما به تصویب رسید اما باز هم با این اوصاف عده‌ای دم از مذاکرات موشکی می‌زنند.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه مطرح کرد: چند ماه پیش بود که مکرون رییس جمهور فرانسه اعلام کرد در صورت نیاز برای پیشبرد مذاکرات علیه ایران تحریم‌های جدید اعمال خواهند کرد اما بازهم عده‌ای مواضع اروپا را خردمندانه توصیف کرده و خواستار مذاکره با اروپا و درنهایت توقف برنامه موشکی‌مان هستند.

آخوندی تصریح کرد: اما با توجه به شرایط ناامن منظقه و خرید گسترده تسلیحات نظامی توسط برخی کشورهای همسایه از جمله عربستان و وجود رژیم صهیونیستی در منطقه در واقع این توان موشکی و دفاعی ماست که خطر جنگ را از سر کشور دور نگه داشته است و هرچه این توان دفاعی و موشکی قدرتمند شود، بر امنیت ما افزوده خواهد شد.

وی افزود: درواقع با نگرشی که عده‌ای چه از روی آگاهی و بعضا ناآگاهانه در کشور دارند باید تمام توانمندی‌ها و دستاوردهای‌مان را دودستی تقدیم غرب کنیم یا با دستان خودمان نابود کنیم و بعد به دستان غربی‌ها خیره شویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار