جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان سلماس و باحضور دستگاه های مرتبط ظهر امروز درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۵۲۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵ 14 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از سلماس ؛ جواد جبارزاده در این جلسه گفت: جا دارد از شهدای بسیج کشور به ویژه شهدای شهرستان سلماس یادکنیم که غیورانه و سلحشورانه جان خود را نثار انقلاب نمودند.
وی همچنین با بیان اینکه همه ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان باید در جهت گسترش تفکر بسیجی با تعامل هرچه بهتر تلاش کنند، تاکید کرد: امید است امسال برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با شکوه بیشتری اجرایی شود.
سرپرست فرمانداری سلماس در پایان خاطر نشان کرد: بسیج نهادی مردمی است و در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش خواهد کرد.
سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور مسئولان در جلسه، با اعلام برنامه های هفته بسیج اظهار داشت: امیدوارم با کمک و یاری مسئولان بتوان برنامه های مختلفی که برای هفته بسیج در نظر گرفته شده را به نحو مطلوب برگزار شود.
وی ادامه داد: از برنامه های شاخص هفته بسیج می توان به افتتاح چندین طرح در روستاهای محروم ، یادواره شهدا ، تجلیل از بسیجیان نمونه و برگزاری مسابقات ورزشی اشاره کرد.
فرمانده سپاه سلماس با اشاره به اینکه بسیج ده ها سال است که معادلات به اصطلاح قدرت های برتر جهانی را بر هم زده است معادلاتی که ده ها سال برای از بین بردن گفتمان انقلاب برنامه ریزی نموده بودند اما موفقیتی حاصل نکردند، گفت: یکی از مهمترین مولفه هایی که اقتدار بسیج را رقم زده است ، توکل و اعتماد به خداست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار