رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی با اشاره به اینکه برای احیای موقوفه مجتمع فرهنگی ورزشی خوی 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: همچنین پیش‌بینی می‌شود که برای 500 نفر اشتغال‌زایی صورت گیرد.
کد خبر: ۵۲۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 13 November 2017

به گزارش تابناک ارومیه جبرئیل اسماعیل‌پور  اظهار کرد: در روزهای گذشته نشستی با شهردار خوی در زمینه رقبات و موقوفات قابل سرمایه‌گذاری اوقاف و امور خیریه این شهرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه هم‌اکنون فاز صفر مجتمع خدماتی، رفاهی، گردشگری و کشاورزی خوی در 11 هکتار با قرارداد کارگزاری توسط سرمایه‌گذار به پایان رسیده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی افزود: از سوی دیگر در نشستی با شهردار خوی در زمینه تعریض، احداث و نوسازی موقوفات کنار خیابان و مطالعه در زمینه احداث آنها تفاهم‌نامه امضاء شد.

وی بیان کرد: این اقدام در راستای زیباسازی شهر به انجام رسید و هم اینک سه موقوفه به پایان رسیده و سه موقوفه نیز برای قرارداد کارگزاری ارسال شده است.

ابراهیم‌پور با اشاره به اینکه دو موقوفه در حال افتتاح است اظهار کرد: علاوه بر آن سه موقوفه در حال کلنگ‌زنی، سه موقوفه در مرحله قرارداد کارگزاری و سرمایه‌گذاری و یک باب مجتمع فرهنگی ورزشی نیز در شهرک ولی‌عصر(عج) در مرحله پایان قرارداد کارگزاری فاز مطالعاتی است.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون مطالعات مربوط به مجتمع فرهنگی و ورزشی به پایان رسیده و در مرحله استعلام از دستگاه‌های زیربط مثل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی، محیط زیست و شهرداری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی با اشاره به اینکه برای احیای این موقوفه 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: همچنین پیش‌بینی می‌شود که برای 500 نفر اشتغال‌زایی صورت گرفته و اگر این مراحل کاری به سرعت به پایان برسد، پیش‌بینی می‌شود تا سه سال آینده به نتیجه برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار