رئیس آموزش‌وپرورش بوکان گفت: کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی به همت آموزش‌وپرورش بوکان در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸ 12 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سلیمان مام عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه بقای انقلاب اسلامی است و آموزش‌وپرورش بوکان در همین راستا کنگره بزرگداشت 12 هزار شهید آذربایجان غربی را روز دوشنبه 22 آبان ماه سال جاری در سالن سیمرغ این شهرستان برگزار می‌کند.

وی افزود: ایران اسلامی امروز بر قله رفیع افتخار ایستاده و امنیت پایدار در کشور عزیزمان حاکم شده که این امر در سایه خون شهدا امکان‌پذیر شده است.

رئیس آموزش‌وپرورش بوکان در ارتباط با اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار شهدا و جانبازان و آشنایی دانش آموزان با این امر وظیفه ما است و به این ترتیب اداره آموزش‌وپرورش بوکان در راستای تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا که یک وظیفه و ضرورت غیرقابل‌انکار است از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مام عزیزی تصریح کرد: برای برگزاری کنگره بزرگداشت 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی اقدامات و تدابیر لازم اندیشیده شده و به همت ادارات مرتبط و با حضور گسترده  خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان انتظار می‌رود این مراسم به صورت هرچه باشکوه‌تر و درخور شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار