مدیر امور هنری شهرداری ارومیه گفت: به‌زودی نخستین فرهنگسرای هنر ارومیه در بوستان استقلال این شهر راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۲۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 11 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی بابک لطفی ، با اشاره به ضرورت انسجام بخشی به فعالیت هنرمندان این شهر در عرصه‌های گوناگون هنری اظهار داشت: شهرداری ارومیه برای ایفای نقش در همین زمینه سلسله فعالیت‌های متنوعی را در چند سال اخیر آغاز کرده و برنامه‌های گوناگونی را به مورد اجرا گذاشته که هر کدام از آنها در جای خود منشأ اثر و مورد توجه جامعه هنری و عموم شهروندان قرار گرفته است.

وی افزود: شهر ارومیه به رغم گستردگی و جمعیت قابل توجه آن تا کنون از داشتن فرهنگسرای هنر که می‌تواند نقش محوری در بسیاری از فعالیت‌های هنری داشته باشد محروم بوده است.

لطفی تصریح کرد: از چندی پیش شهرداری ارومیه در ادامه توسعه فرهنگسراهای تخصصی سلسله تلاش‌هایی را آغاز کرد تا به این خلاء پایان داده شود و به همین خاطر راه‌اندازی نخستین فرهنگسرای هنر در ارومیه در دستور کار مدیران شهری قرار گرفت.

مدیر امور هنری شهرداری ارومیه اظهار داشت: فرهنگسرای هنر ارومیه  با دارا بودن یک سالن تئاتر 100 نفره، پلاتوی تمرین، کلاس آموزشی و سایر إمکانات هنری در ابتدای آذرماه 96 افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: در این فرهنگسرا فعالیت‌های مرتبط با تئاتر، سینما، موسیقی و هنرهای تجسمی صورت خواهد پذیرفت و مدیریت امور هنری شهرداری ارومیه نیز عملاً در همین مکان مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار