معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: آیین تجلیل از نانوایان منتخب آذربایجان‎غربی با هدف ترغیب و تشویق بیشتر آنها به رعایت استانداردهای بهداشتی و کیفی، 22 آبان ماه در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 11 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سلیمان علیزاده  با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از نانوایان منتخب استان اظهار داشت: این کار به منظور ترغیب و تشویق بیشتر آنها به رعایت استانداردهای بهداشتی و کیفی، 22 آبان ماه در ارومیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این آیین با مشارکت کارگروه ساماندهی گندم و آرد و نان استان، شرکت غله، اتاق اصناف، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: روز دوشنبه، 23 نانوای برتر از تمامی شهرستان‌‌ها و چند نفر از دستدرکاران این حوزه شامل یک سیلودار و یک کارخانه‌دار که استانداردهای لازم بهداشتی و کمی و کیفی را رعایت کرده‌اند تجلیل به میان می‌آید.

وی بیان کرد: در روز یاد شده از نانوایان سنگک سنتی، بربری ساده و لواش تجلیل شده اما از نانوایان نان روغنی و نان ماشینی که معمولا موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، مدنظر نیست.

علیزاده با اشاره به اینکه 18 معیار برای تجلیل از نانوانیان برتر وجود دارد گفت: بیشتر تاکید ملاک انتحاب نانوایان برتر، مسائل بهداشتی و کیفی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار