هم‌زمان با تداوم عملیات اجرایی طرح انتقال آب سد کانی سیب به دریاچه ارومیه، بازدید مدیران مختلف کشوری و استانی از این طرح ادامه دارد.​
کد خبر: ۵۱۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 05 November 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران ، مهندس عباس بهلولوند نماینده معاون اول رئیس‌جمهور در ستاد احیای دریاچه ارومیه، دکتر هادی بهادری نماینده مردم محترم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی به همراه تنی چند از اساتید و دانشجویان دوره دکترای دانشگاه ارومیه و نیز تعدادی از کارکنان ستاد احیای دریاچه ارومیه، طی بازدیدهای جداگانه‌ای روز جمعه مورخ 5 آبان ماه از جبهه‌های کاری متعدد این طرح، بازدید به عمل آوردند.
بر این اساس در بخش اول بازدید این روز نماینده معاون اول رئیس‌جمهور و تعدادی از کارکنان ستاد احیای دریاچه ارومیه از بخش‌های مختلف کارگاه شامل محل احداث سد کانی سیب و تونل ورودی انتقال آب بازدید کردند که این بازدید با ارائه‌ی توضیحات کلی از اهداف و مشخصات طرح و همچنین میزان درصد پیشرفت کار توسط جانشین معاون اجرایی طرح (مهندس رضایی)، همراه بود. سپس بخش دوم کارگاه شامل تونل دسترسی، شفت، پرتال تونل خروجی و کارخانه سگمنت با توضیحات معاون اجرایی طرح (مهندس بهادری)، مورد بازدید قرار گرفت.
در بازدید دوم دکتر سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از اساتید و دانشجویان دوره دکترا در رشته ژئوتکنیک، از تونل دسترسی، شفت، پرتال تونل خروجی و کارخانه سگمنت بازدید کردند که این بازدید با همراهی و توضیحات فنی معاون اجرایی طرح همراه شد.
 در پایان مراسم مهندس بهادری، معاون اجرایی طرح طی نشستی با ارائه توضیحاتی از اهداف اجرای این طرح در جهت کمک به احیای دریاچه به پرسش‌های اساتید و دانشجویان در مورد نحوه کار دستگاه حفاری TBM و نحوه انتقال آب به دریاچه پاسخ گفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار