فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی روزگاری کانون توطئه‌های دشمنان بوداما امروز الگوی موفق انسجام اسلامی و وحدت اقوام و مذاهب است.
کد خبر: ۵۱۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 01 November 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:سردار عابدین خرم صبح امروز در اجلاس پیشمرگان مسلمان کرد و عشایر اظهار داشت: خدا را شکر گذاریم که با وجود رهبر انقلاب و فرزندان انقلاب پایداری و امنیت و آرامش برای کشور تأمین شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: آذربایجان غربی دارای 12 هزار شهید و 19 هزار جانباز و 2 هزار و 600 آزاده است.

وی گفت: مهم‌ترین راهبرد امنیتی استکبار جهانی و شبکه صهیونیسم همواره بر ایجاد تفرقه بین اقوام مختلف بوده و همانطور که رهبر معظم فرمودند تجربه اختلاف و تفرقه افکنی در بین اهل تسنن و تشیع در سابقه رژیم‌های انگلیس و آمریکا و شبکه صهیونیسم  وجود داشته و وجود دارد.

خرم افزود: امروز اهل تسنن و تشیع و هم اقوام مختلف رنگین کمانی را از ایران اسلامی متحد در کنار یکدیگر قرار داده‌اند و متحد یکپارچه زندگانی سربلندی را انجام می‌دهند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی به عنوان استانی  که رنگین کمان این اقوام و مذاهب بوده از یک سو کانون توطئه‌ها و فتنه‌های  دشمنان برای وحدت شکنی بوده و از سوی دیگر الگوی موفق و انسجام اسلامی بوده و به تصدیق مقام معظم رهبری در تمام آزمون‌ها سربلند بوده است

وی گفت: در آذربایجان غربی 80 شهید روحانی داریم که در خطه آذربایجان غربی مانند لاله‌های نو شکوفه با خون‌های خود پر رنگ کرده‌اند و برادران کرد نیز دوشادوش برادران آذری و فارس خود از فداکاری‌های خود دریغ نکردند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار