رحمانی فضلی:
وزیر کشور گفت: ادبیات ترامپ نابخرد، شایسته خودشان است و نشاندهنده ضعف انهاست.
کد خبر: ۵۰۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴ 14 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی:رحمانی فضلی در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان غربی که در سالن برق ارومیه در حال برگزاری است، اظهار کرد: در دولت یازدهم با وجود تورم، فشار تحریم ها، نبود دخایر ارزی و تهدید های نظامی، حرکت باشتابی در رابطه با گرفتن حق مردم در خصوص انرژی هسته ای آغاز شد که
وضعیت مطلوب و مناسبی را در داشتن انرژی صلح آمیز هسته ای به جهان نشان داده و ضمن احقاق حق مردم، خط بطلانی بر یاوه گویی ها کشیده شد.
وی ادامه داد:  امروزه نابخرد دیگری در عرصه بین المللی گویا فراموش کار تاریحی است اتهاماتی را به ایران میزند و با ادبیاتی سخن میگوید که شایسته خودشان و ناشی از ضعف آنها است.
وی تصریح کرد: در صحبتها خواستند بین ملت و حکومت فاصله بیاندازند درحالیکه این ملت به عشق اسلام امام حسین(ع) و با رهبری های امام و رهبری جان فدا کردند بنابراین اختلاف محال است و ملت ایران انسجام را حفظ می کنند.

وی با بیان اینکه ایران دخالتی در منطقه نداشته است و تنها در مقابل جنایت های تکفیری ها ایستاده است، تصریح کرد: گروه های تکفیری را ایجاد می کنند اما انتظار دارند ایران در برابر درخواست کمک حکومت ها و مردم منطقه بی تفاوت باشد.

وزیر کشور افزود: ترامپ، سپاهی را که برخواسته از ملت است، حامی تروریست مطرح می کند و با تحریف تاریخ ، خلیج فارس را با نام محهول اسم میبرد باید بداند نتیجه این نابخردی ها استقامت، وحدت، استمرار اقتصاد مقاومتی و اتحاد ملی است و به حمد لله ایران اسلامی استقلال و ازادی را پشت سر خواهد گذاشت.
وی در ادامه با اشاره به تغییر استانداران گفت: دولت باید در مسیر اعتدال و همان اصولی که دردولت قبل مطرح بود حرکت کند.
وی تصریح کرد:استاندار آذربایجان عربی  نیز باید در تقویت وحدت و انسجام تلاش کند و امتداد اعتدال در بینش، منش او مشخص باشد.

رحمانی فصلی با تاکیر بر اینکه مسیر اعتدال مبنای انتخاب مدیران باشد، افزود: از ظرفیت تمام گروههای سیاسی برای پیشبرد برنامه ها استفاده شود به صورتی که افراط و تفریط نشود.

وی گفت: توسعه گرایی در حوزه های مختلف در شرایط کنونی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد چراکه  توسعه امر مطلوبی و عقلایی و مطالبه و نیاز مردم است.
وی با اشاره به توسعه در بخش امنیت گفت: توسعه
انریکا وقتی ما راتهدید به ساخت سلاح های هسته ای می کند باید بداند که  انچه که قدرت و امنیت ملی ایران را تامین کند و در مبنای  اموزه های دینی ساخته خواهد شد.
وی تصریح کرد: سلاح های ما باید دورترین نقطه های تهدیدی علیه ایران را بتواند خاموش کند.
وزیر کشور افزود: ما در موضع دفاع هستیم اماوقتی  شما یاغی ترین حکومت را مجهز به سلاح های هسته ای ۲۰ میلیارد دلار  می کنید انتظار دارید ما سلاح های هسته ای تولید نکنیم و کشورهای منطقه ضعیف و ذلیل شما باشند.
وی با اشاره به اینکه توسعه ما در امنیت پایدار و محور توسعه پایدار، مردم است، خاطر نشان کرد: سلاح ها و امکانات امنیتی از ملزومات حکومت و مطالبه مردم است.رحمتنی فصلی نشاط، مشارکت و فعالیت قوی در حوزه های سیاسی و آزاری بیان که با توجه به تنوع اقوام و کار در حوزه های رسانه هاوجود دارد را نشان از توسعه سیاسی کشور دانست و گفت:  اتهام دبکتاتوری را که به کشوری میزند که متن دموکراسی دینی است و از کشوری حمایت می کنید که حتی یک انتخابات برگزار نشده است.
رحمانی فصلی افزود: در تمام مناسک که در حوزه دین مطرح می شود به نوعی آموزش دین است و تهاجم فرهنگی نخواست توانست خلالی در فرهنگ مردمی داشته باشد.
وی به توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی در حوزه سیاسی، اقتصادی فرهنگی و اجتماعی نسخه شفابخشی است که مد نظر رهبری است.
 وی با بیان اینکه محور اصلی اقتصادمقاومتی مردم هستند،  اضافه کرد: باید در داخل با ادبیات مبتنی بر اخلاق و اعتقادات و با تکیه بر قانون همه مشکلات را حل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار