در مراسمی با حضور وزیر کشور ، محمد مهدی شهریاری به عنوان استاندارجدید آذربایجان غربی معرفی می شود
کد خبر: ۵۰۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 14 October 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،وزیر کشور گفت ؛ آقای شهریاری به دلیل سوابق اجرایی مطلوب در داخل و خارج از کشور و با کسب رای اعتماد دولت می تواند  به عنوان استانداری آذربایجان غربی منشا تحولات چشمگیری شود.
 رحمانی فضلی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با معارفه استاندار جدید این استان اظهار امیدواری کرد در ٤ سال فعالیت دولت بسترها برای اجرایی شدن برنامه های توسعه محور در شمال غربی ترین استان کشور بیش از پیش مهیأ شود و استاندار جوان معرفی شده نیز بتواند با هماهنگیهای مطلوب با مدیران محلی طرح های دولت را اجرایی کند.
 
وی افزود: دولت در سالهای ابتدائی ٤ سال اول فعالیت خود به مسائلی همچون تحریم ، رکود اقتصادی و تورم درگیر شد و امیدواریم در دوره جدید بتوانیم نواقص موجود به ویژه در استانهای کمتر توسعه یافته را جبران کنیم
 
رحمانی فضلی گفت : استاندار جدید نیز باید با همکاری و تعامل مطلوب با مدیران استانی به ویژه نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بتواند در ارتقاء شاخصهای توسعه این استان مرزی گامهای موثری بردارد.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار با تشکر از تلاش آقای سعادت در استان گفت ؛ هم اکنون وحدت و همدلی مثال زدنی در استان ایجاد شده است و استاندار جدید نیز باید در این راستا زمینه وحدت بیش از پیش مردم و مسئولان را ایجاد کند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود متاسفانه برخلاف تمام تلاشهای انجام در برخی شاخصها فاصله معناداری بین آذربایجان غربی و دیگر استانها وجود دارد و باید با تلاش و همدلی بیش از پیش این فاصله ها برطرف شود
هم اکنون نیز جلسه معارفه و تودیع استاندار آذربایجان غربی آغاز شده است
منبع/صداوسيما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار