مدیر کل سازمان استاندارد آذربایجان غربی گفت:امسال سازمان استاندارد با شعار « استاندردها شهرها را هوشمندتر می کند» وارد عرصه فعالیت شده است که امیدواریم رشد روز افزون کیفیت کالای ایرانی را شاهد باشیم
کد خبر: ۵۰۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 10 October 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،منصور جلایر، مدیر کل سازمان استاندارد آذربایجان غربی امروز 18 مهر در نشست خبری به مناسبت روز جهانی استاندارد، گفت: اجناس داخلی برای حضور در بازارهای جهانی باید از لحاظ کیفی به استاندارد های روز دنیا برسند که این مهم در سایه رشد امکانات علمی میسر خواهد شد.

وی افزود:امسال سازمان استاندارد با شعار « استاندردها شهرها را هوشمندتر می کند» وارد عرصه فعالیت شده است که امیدواریم رشد روز افزون کیفیت کالای ایرانی را شاهد باشیم.

 مدیر کل سازمان استاندارد آذربایجان غربی اظهار کرد:
کیفیت پایین کالا ها و همچنین تکنولوژی قدیمی که از لحاظ کیفی در سطح پایین قرار دارد باعث تولید ضایعات بیشتر نیز می شود.

این مسئول با بیان اینکه باید سطح علمی موجود در تکنولوژی جامعه را ارتقا بخشیم، گفت: اقتصاد وابسته به یک کالا مثل نفت بسیار پر خطر است و لذا باید با تلاش بیشتر در مسیر رشد تکنولوژی تولید کالاهایی با استانداردهای جهانی گام های ارزشمندی برداریم.

جلایر اذعان کرد:

جلایر تصریح کرد: باید کیفیت کالای ایرانی را در حد کالای خارجی بالا ببریم تا بتوانیم در بازرهای جهانی ورود کرده و اقتصاد جامعه را متحول کنیم.

مدیرکل سازمان استاندارد آذربایجان غربی گفت: اگر به استانداردهای جهانی پایبند نباشیم در واقع چون سدی در برابر پیشرفت کشور ایستاده ایم و این کار عاقلانه نیست

 

وی گفت: امسال سازمان استاندارد با شعار « استاندردها شهرها را هوشمندتر می کند» وارد عرصه فعالیت شده است که امیدواریم رشد روز افزون کیفیت کالای ایرانی را شاهد باشیم.

 مدیر کل سازمان استاندارد آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد : اگر محصولات ایرانی به رشد کیفی قابل قبولی برسد هیچ ایرانی برای خرید کالای خارجی پیش قدم نمی شود و برای داشتن اقتصادی قدرتمند باید کالاهایی با کیفیت بالا به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار