سردار حق طلب،رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بسیج و سپاه کشور با مدیر کل آموزش و پرورش و عوامل اجرایی ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۵۰۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 08 October 2017


به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره ملی بزرگداشت 12 هزار شهید آذربایجان غربی: سردار حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بسیج و سپاه کشور در این دیدار با تاکیید بر تاثیرگزاری آثار فرهنگی دفاع مقدس در جامعه گفت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس در بین دانش آموزان علاوه بر ارتقاء روحیه ایثار در کلیه ابعاد شخصیتی و زندگی اجتماعی آنها تاثیر بسزائی خواهد داشت.
  وی با بیان اینکه شهدا به ما نیاز ندارند بلکه ما به شهدا بعنوان یک الگوی بی بدیل نیازمندیم افزود؛سال گذشته بیش از 20 هزار یادواره شهدا در سراسر کشور برگزار شد.

 سردار حق طلب همچنین همکاری تنگاتنگ آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در برگزاری باشکوه کنگره 12 هزار شهید این استان را شایسته تقدیر دانست.
سیدمصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز گفت: خوشبختانه امروز تعامل آموزش و پرورش و سپاه شهدای استان بسیار سازنده و تنگاتنگ است و در این حوزه، ترغیب دانش آموزان به تحقق در خصوص زندگی نامه و خاطرات شهدا در دستور کار قرار دارد و برگزاری باشکوه اردوهای راهیان نور شمالغرب کشور نمونه ای از تعاملات سازنده بین آموزش و پرورش و سپاه است.

وی افزود؛  استان آذربایجان غربی 777 شهید دانش آموز و 143 شهید معلم، تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و آموزش و پرورش استان از هیچ تلاشی برای تبیین راه شهدا برای نسل آینده فروگذار نخواهد بود.
هوشمند ؛ دبیر ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی نیز روند آمادگی برای اجرای کنگره را مطلوب عنوان کرد و گفت: ستاد کنگره با بهره گیری از تیم  اجرایی حرفه ای و کارامد سعی در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان داریم.
وی تلاش و کار برای شهدا را افتخاری بزرگ عنوان کردو افزود؛ امنیت امروز کشورمان مرهون خون شهدا و ایثارگران است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار