قربانعلی سعادت استاندار آذربايجان غربي در جلسه شورای اداری استان با اعطای لوح تقدیر از زحمات و فعالیتهای منصور جلایر مدیر کل استاندارد استان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۵۰۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 07 October 2017


به گزارش تابناك آذربايجان غربي،

در متن لوح چنین آمده است:

جناب آقای جلایر

مدیر کل محترم استاندارد آذربایجان غربی

ارزیابی عملکرد یکی از ابزارهای مهم مدیریتی در جهت شناسایی اثرات تصمیم گیریها و تصمیم سازیهای سازمانی قلمداد می گردد ، به یقین در این مسیر اعتقاد به نوآوری و بهره گیری از توانائیها ، ظرفیتهای بالفعل و بالقوه و پرورش استعدادها راهگشا بوده و نشانگر اعتقاد درون نگر برای شایسته سالاری در همه عرصه های سازندگی میهن اسلامی است.

در این راستا جشنواره شهید رجائی فرصت مغتنمی است تا عملکرد دستگاههای اجرائی استان به منظور تحقق سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش نظام اداری و برنامه های راهبردی دولت تدبیر و امید مندرج در نقشه راه اصلاح نظام اداری ، براساس الگوهای کارآمد مدیریتی مورد ارزیابی قرار گیرد.

نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد سال 1395 بیانگر کسب رتبه برتر آن دستگاه در محور صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری می باشد.

بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را به مناسبت کسب این عنوان در نوزدهمین جشنواره شهید رجائی آذربایجان غربی که حاصل تلاش همه جانبه جنابعالی ، مجموعه کارکنان و مدیران آن دستگاه می باشد ، اعلام و استمرار توفیقات آن مجموعه را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار