فرمانده انتظامی آذربایجان غربی؛
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف و ضبط بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر در استان آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 05 October 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،سردار اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود:در شش ماهه نخست امسال ۱۱ هزار و ۲۶۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر و پیش سازها در استان آذربایجان غربی کشف شد که از این میزان ۹ هزار و ۷۳۴ کیلو گرم پیش ساز‌ها و روان گردان‌ها هستند.
وی ادامه داد: در این راستا ۴۰ باند متلاشی و ۲۰۰ دستگاه انواع خودرو توقیف شده است.
سردار اصلانی افزود:مردم آذربایجان غربی در شش ماهه اول امسال بیش از ۳۴۵ هزار تماس با پلیس تماس گرفتند که ۴۲ درصد آن‌ها منجر به عملیات شده است.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به وقوع سرقت مسلحانه در یکی از روستا‌های ارومیه گفت:بیش از ۶۵ میلیون تومان در سرقت مسلحانه از بانک ملت کشتیبان ارومیه به سرقت رفته است، و سارقان هنوز دستگیر نشده است.سردار اصلانی با اشاره به قتل پسر مهابادی نیز افزود: قتل جوان مهابادی بر اثر اختلاف شخصی‌بود و موضوع  شیطان پرستی و امنیتی تکذیب می شود.
وی ادامه داد: ۶۰۶  خودرو حامل کالای قاچاق در ۶ ماه اخیر توقیف شده که در مجموع ۱۲۵۰ نفر در این بحث دستگیر شده است.

پنجمین مرکز هشدار الکترونیک کشور در ارومیه افتتاح می شود

سردار اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی به تشریح برنامه‌های ناجا هم پرداخت و گفت:در هفته ناجا ۱۸۰ برنامه متنوع اجرایی می‌شود و امنیت برای همه، پلیس برای امنیت شعار امسال هفته ناجا است.
وی ادامه داد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی پنجمین مرکز هشدار الکترونیک کشور در ارومیه افتتاح می‌شود که قابلیت پذیرش ۳۰ هزار مشتری را دارد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: اولین ایستگاه سیار انتظامی نیز در هفته ناجا در ارومیه افتتاح می‌شود و تا پایان امسال این ایستگاه‌ها به ۵ ایستگاه در استان افزایش پیدا می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار