مدیرعامل سازمان مدیریت تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: یکهزار و 500 دستگاه تاکسی به عنوان سرویس به آموزش و پرورش این شهر معرفی شده که در صورت اعلام نیاز بیشتر، این رقم تا 2 هزار تاکسی نیز قابل افزایش است.
کد خبر: ۵۰۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 02 October 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:فخرالدین معصوم زاده گفت: در سال تحصیلی گذشته یکهزار و 360 دستگاه تاکسی به این منظور در نظر گرفته شده بود و امسال شاهد رشد 10 درصدی این تعداد هستیم.
وی اضافه کرد: پس از انجام اقدامات مقدماتی، کارت و برچسب سرویس مدارس در اختیار رانندگان تاکسی قرار می گیرد و این افراد نیز موظف هستند برچسب ها را بر روی تاکسی خود نصب کنند.
وی اظهار کرد: علاوه بر آن، بازرسان ویژه ای تاکسی های فعال در حوزه سرویس مدارس را از لحاظ دارابودن معاینه فنی خودرو، فرسوده نبودن، شرایط راننده و توجه به ظرفیت سرنشینان مورد بررسی ویژه قرار می دهند.
مدیرعامل سازمان مدیریت تاکسیرانی شهرداری ارومیه از افزایش 10 درصدی کرایه سرویس های مدرسه در این شهر در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: در صورت دریافت بیش از این حد و همچنین تخلف رانندگان، شهروندان می توانند ضمن اطلاع به مدرسه مورد نظر، مورد را به این سازمان اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، بیش از 100 هزار دانش آموز در شهر ارومیه در سال تحصیلی جدید راهی مدارس شده اند.
پیشتر نیز شهردار ارومیه از اختصاص 170 دستگاه مینی بوس شهری و روستایی برای فعالیت در حوزه سرویس مدارس در این شهر خبر داده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار