رقابت 54 قصه گو از مراکز کانون آذربایجان غربی در مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که از دیروز /دوشنبه/ شروع شده بود، امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۹۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 20 September 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آذربایجان غربی سه شنبه شب گفت: با پایان این رقابت ها، کبری مروت جو از ارومیه، شادی پاکزاد از مهاباد، شیرین باقرالموسوی از ماکو، توحید اسکندرزاده از محمدیار در بخش مربیان بهاره حسینی و ثریا پسوه ای از مهاباد و محمدحسین ناطقی از ارومیه در بخش اعضا، سلطانعلی دریادل از خوی در بخش پدربزرگ و خدیجه وجدانی در بخش رضوی نفرات راه یافته به مرحله کشوری این رقابت ها هستند.
جواد زاهدی اضافه کرد: 37 قصه گو در بخش مربیان در روز اول این جشنواره به زبان فارسی و ترکی آذری در موضوع های مختلف فرهنگی تربیتی در مدت زمان پنج تا 20 دقیقه به قصه گویی پرداختند.
وی افزود: قصه ها به تناسب محتوا به گروه سنی الف /پیش از دبستان و اول ابتدایی/، گروه سنی ب /دوم و سوم ابتدایی/ گرده سنی ج /چهارم و پنجم ابتدایی و اول راهنمایی/ و گروه سنی د /دوم راهنمایی تا سوم دبیرستان/ اختصاص می یابد.
به گزارش ایرنا، 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار