نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید مهدی باکری نماد رشادت های مردم این منطقه است و همه یک صدا میخواهیم نام فرودگاه ارومیه به نام این شهید والا مقام تغییر نام پیدا کند.
کد خبر: ۴۹۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 19 September 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی:نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی‌ گفت: مردم آذربایجان غربی همواره پشتیبان ولایت فقیه و آرمان های شهدا بوده اند، به طوری که درب های شهادت در استان ما همچنان باز است.

وی افزود: اینکه یک ملت از نام و یاد شهید شهر خود لذت برده و بخواهند نسل جدید نیز با آنها ارتباط برقرار کنند خواسته بزرگی نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سالهاست که مردم ارومیه در انتظار تغییر نام فرودگاه ارومیه به نام شهید مهدی باکری هستند که صدها نامه نگاری بی جواب مانده است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده باکری ۳ شهید به انقلاب هدیه کردند و امروز برما واجب است که دین خود را ادا کرده و نام و یادشان را زنده نگاه داریم.

این مسئول اضافه کرد: نسل امروز از جنگ و آرمان های انقلاب فاصله دارند و لذا باید با تبیین اهداف شهدا و همچنین آرمان های امام راحل و شهدای 8 سال دفاع مقدس، این جوانان را برای فردایی آبرومند آماده کنیم.

قاضی پور با بیان اینکه استان آذربایجان غربی در دوران جنگ و سال های بعد از آن لیاقت خود را ثابت کرد، گفت: اینکه آذربایجان غربی از 4 شاخص بهداشت، آموزش و پرورش، اقتصاد و اشتغال در پایین ترین حد قرار داشته باشد جای تاسف است که چرا برای این ملت همیشه در صحنه کم کاری شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمینه های فعالیت و رشد اقتصادی در منطقه ما وجود دارد ولی نیاز به سرمایه گذاری های کلان و نقشه کاربردی داریم تا علاوه بر اقتصاد بتوانیم درصد بیکاری را نیز به صفر نزدیک کنیم.

منبع:خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار