ارومیه-با حضور مسئولان استانی وشهرستانی، مدارس خیرساز سه کلاسه روستای انبار و دوکلاسه روستای گوک تپه شهرستان بوکان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۹۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵ 19 September 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی: به نقل از آموزش و پرورش آذربایجان غربی، در آستانه آغاز سالتحصیلی جدید و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، مدارس خیرین مدرسه ساز سه کلاسه روستای انبار و دو کلاسه روستای گوک تپه به بهره برداری رسید.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بوکان در مراسم افتتاح این مدارس اظهارداشت افزود: مدرسه سه کلاسه روستای انبار با همت خیرین در زمینی به مساحت ۲هزار متر مربع  مساحت و در زیر بنای ۱۱۴ متر مربع، با هزینه ای بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان و با نظارت و تامین تجهیزات  پروژه توسط اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

سلیمان مام عزیزی افزود: مدرسه ۲ کلاسه روستای گوگ تپه نیز بیا همت خیرین در زمینی به مساحت به مساحت ۳۰۰۰ متر با زیر بنای ۱۰۰ مترمربع  و با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان  با نظارت اداره کل  اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

وی اظهارداشت: کمبود فضای آموزشی یکی از بزرگترین دغدغه ها ومشکلات آموزش وپرورش شهرستان بوکان است که امید است با تلاش مسئولین شهرستان واستان وخیرین مدرسه ساز در آینده نزدیک حل شود

افتتاح آموزشگاه خیر ساز در روستای پیرعلی شهرستان ارومیه

همچنین امروز دوشنبه با حضور مسئولان، دبستان سه کلاسه خیرساز در روستای پیرعلی در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه در این آیین گفت: خیرین نیک اندیش حاصل دسترنج تلاشهای خود را صرف هزینه مدرسه سازی می کنند تا بستری مناسب برای رشد و شکوفایی دانش آموزان و توسعه وپیشرفت کشور ایحاد گردد.

اشرف نجف آباد افزود: آنچه که ارزش انسانی و وجهه اخلاقی این امور خداپسندانه را از موارد مشابه آن متمایز می کند علاوه بر عنصر اراده و اختیار، آزادی و همسویی، قصد و نیت الهی در انجام اینگونه فرائض دینی و اخلاقی و تبلور ایثار و سخاوت طبع است.

این پروژه با هزینه کرد بالغ بر صدو شصت و پنج میلیون تومان در مساحت ۱۱۸ متر مربع و ۳ کلاس مختلط با نام دوازدهمین امام معصوم (المهدی عج) افتتاح شد.

افتتاح مدرسه ۹ کلاسه خیر ساز دکتر مریم رضوی سلماسی

امروز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان، مدرسه ۹ کلاسه خیر ساز دکتر مریم رضوی سلماسی در تازه شهر سلماس افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش سلماس در این مراسم، عمل خیرین مدرسه ساز را الگویی برای دانش آموزان دانست که باید توسط معلمان به آنان یادآوری شود.

رسول موسی زاده  از آموزگاران خواست در کلاس‌های درس به جای اندیشه، اندیشیدن را به دانش آموزان یاد بدهند زیرا دانش آموزان بسیار باهوش و متفکرند که می توانند آینده درخشانی برای این کشور ترسیم کنند.

علی آخوندیان، مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز استان در سخنانی آثار عمل نیک انسان‌ها از جمله کار خیر مدرسه سازی را بسیار ماندگار عنوان کرد و افزود: حرکت خیر مدرسه سازی به عنوان اقدامی فراگیر امروز نه تنها کل کشور بلکه  تمام جهان را فراگرفته و هم اکنون تعداد خیران مدرسه ساز از ۴۰۰ هزار  نفر فراتر رفته است

منبع:خبرگزاری مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار