کد خبر: ۴۹۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 17 September 2017
رئیس‌جمهور گفت: اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل فرصت مناسبی برای این است که صدای مردم ما به گوش جهانیان برسد و شبهات احتمالی افکار عمومی آمریکا و غرب زدوده شود.

به گزارش ایسنا، حسن روحانی صبح امروز پیش از ترک تهران به مقصد نیویورک برای حضور در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل در جمع خبرنگاران در فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: در کنار سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، نشستی با مدیران مسئول رسانه‌های جمعی آمریکا، اجلاسی با سیاستمداران و مسئولین اندیشکده‌های آمریکا، اجلاسی با رهبران اسلامی آمریکا و ایرانیان مقیم آمریکا داریم و در همه این جلسات مسایلی که لازم است، مطرح می شود.

وی ادامه داد: آنها ۳۵۳ روز در سال علیه ما تبلیغ می‌کنند و ۲_۳ روز هم نوبت ما می شود که مواضع خود را اعلام کنیم. متاسفانه تبلیغات جهانی معمولا نسبت به کشورهای اسلامی و بویژه ایران با واقعیت فاصله زیادی دارد.

روحانی خاطرنشان کرد: در این سفر ملاقات‌های دوجانبه در حد فرصت محدودی که هست با سران کشورهای بلژیک، سوئد، اتریش، فرانسه، انگلیس، ژاپن، پاکستان، آفریقای جنوبی و بولیوی داریم. در این دیدارها درباره روابط دوجانبه، مسائل منطقه‌ای، برجام و مسائل مربوط به سایر بخش‌های جهان از جمله میانمار مذاکره داریم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه «در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل، اجلاس‌های دیگری هم برگزار می‌شود» افزود: اجلاسی توسط سازمان همکاری‌های اسلامی در رابطه با میانمار و اجلاسی هم با موضوع محیط زیست و آب و هوا تشکیل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار