مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی از صاحب شغل شدن خانواده بیماران سرطانی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ 12 September 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی:احمد رحمانی گفت: خانواده بیماران مبتلا به سرطان با کمک‌ سازمان بسیج سازندگی صاحب شغل خواهند شد.

وی تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانواده‌های بیماران مبتلا به سرطان هزینه بالای درمان این بیماران است و همچنین به دلیل ویژگی این بیماری جهت درمان آن خانواده‌ها می‌بایست دفعات زیادی را به مراکز درمانی مراجعه کنند که این خود سبب ایجاد اختلال در کسب و کار این افراد می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری باید کاری کنیم تا خانواده بیماران جز رنج بیمارداری دغددغه دیگری نداشته باشند؛ شاید نتوانیم در درمان بیماران سرعت ببخشیم اما با حمایت از خانواده‌های این بیماران می‌توان کاری کرد تا دغدغه کسب درآمد و تامین هزینه درمان کمتری داشته باشند.

 رحمانی اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی می‌تواند از طریق ارائه آموزش مهارت‌های مختلف به خانواده بیماران مبتلا به سرطان در تصاحب شغل موردنیاز خود، کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: اعطای تسهیلات جهت راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی و کوچک، کمک دیگری است که سازمان بسیج سازندگی می‌تواند به خانواده این بیماران کند تا ضمن کمک به معیشت این خانواده‌ها کسب و کاری راه اندازی شود که نیاز خانواده‌ها در مراجعه مستمر به مراکز درمانی لحاظ شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی تاکید کرد: کمک به بازاریابی محصولات تولیدی این واحدهای تولیدی وظیفه دیگر بسیج سازندگی در راستای حمایت از واحدهایی است که از طریق بسیج سازندگی تسهیلات دریافت کرده‌اند.

رحمانی اعلام کرد: با مساعدت بسیجیان و همکاران سازمان بسیج سازندگی تعدادی از تجهیزات درمانی مورد نیاز واحدهای درمان سرطان تهیه و اهداء شده است.

وی اشاره کرد: از سال 92 تا کنون بیش از 7 هزار واحد تولیدی با کمک تسهیلات اعطایی بسیج سازندگی آذربایجان غربی ایجاد شده و فعالیت می‌کنند که با استفاده از این تسهیلات برای 17 هزار خانوار شغل ایجاد شده است.

رحمانی عنوان کرد: در حال حاضر سازمان بسیج سازندگی در سه عرصه مهم اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدائی و گروه‌های جهادی فعالیت می‌کند و توانسته خدمات مطلوبی را به مردم ارائه کند.

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان غربی اضافه کرد: هر واحد تولیدی راه‌اندازی شده به کمک بسیج سازندگی حداقل سه نفر را به طور مستقیم صاحب شغل کرده است و در بین واحدهای فعال شده توسط بسیج سازندگی واحد تولیدی فرش دستباف تکاب دارای 300 نفر بافنده می‌باشد؛ یک مثال دیگر از اشتغالزایی این گونه واحدها واحد تولیدات خانگی بانوان است که دارای 80 واحد زیرمجموعه تولیدی می‌باشد که توسط بانوان اداره می‌شود.

منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار