نخستین کنگره ملی بزرگداشت 12 هزار شهید آذربایجانغربی آبانماه امسال در ارومیه و مرحله شهرستانی آن نیمه اول مهر ماه در شهرستان مهاباد برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲ 12 September 2017

به گزارش تبابناک آذربایجان غربی:این خبر درکمیته علمی پژوهشی یادواره 12 هزار شهید استان که امروز در مهاباد تشکیل جلسه داد عنوان شد.

رئیس کمیته علمی پژوهشی این کنگره در مهاباد گفت: شهیدان عامل اصلی پیروزی انقلاب در همه عرصه ها بودند و اکنون نیز وظیفه ماست تا با ادامه راه این شهیدان و زنده نگاه داشتن یادشان دینمان را به آنان ادا کنیم.

 خلیلی افزود: ارائه مقالات علمی وپایان نامه های دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد به بالا در زمینه دفاع مقدس و همچنین شرکت های دانش بنیانی که در زمینه اقتصاد مقاومتی فعالیت دارند برای بررسی به دبیرخانه کنگره ارائه می شوند.

وی ادامه داد: نصب نماد شهدای ترور درمهاباد، برپایی نمایشگاههای مختلف مربوط به زندگی شهدا و چاپ و نصب بنر در مورد شهدا در سطح شهر از برنامه های این کنگره در مهاباد است.

آذربایجانغربی در طول هشت سال دفاع مقدس 12 هزار شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که  از این تعداد  764 شهید مربوط به شهرستان مهاباد است

منبع:صدا وسیما مرکز استان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار