مديركل بنياد شهيد و امورايثارگران آذربايجان غربي مسئله اشتغال فرزندان شاهد و ايثارگر را مهم ترين دغدغه بنياد شهيد و امورايثارگران استان دانست.
کد خبر: ۴۹۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 11 September 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:مهدي فعال مديركل بنياد شهيد و امورايثارگران در جلسه شوراي معاونين ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي بويژه شهداي آذربايجان غربي توجه به سيره و خواست شهدا در پاسداري از ارزشهاي ناب اسلامي و مقاومت در برابر ظلم و تبعيت از ولي فقيه را مورد اشاره قرار داد و اظهاركرد: امروز شهداي مدافع حرم نمونه بارز ولايتمداري و تبعيت از سيره ائمه عليهم السلام هستند كه با رشادتي بي نظير حماسه هاي ماندگار و جهان شمولي چون محسن حججي را خلق مي سازند.
وي با بيان اينكه اقتدار امروز ايران اسلامي پشت گرمي ممتازي براي جهان اسلام و مستضعفين عالم است تصريح كرد: شهدا و ايثارگران به عنوان ميداندار نخست اين اقتدار نيازمند معرفي بيشتر به نسلهاي فعلي و آينده هستند.
فعال در ادامه با تقدير از تلاشهاي انجام گرفته براي پاسداشت هفته دولت،مسئله اشتغال فرزندان شاهد و ايثارگر را به عنوان دغدغه اصلي اين مجموعه دانست و افزود: يكي از وظايف اساسي ما در قبال شهدا و ايثارگران توجه به يادگاران اين عزيزان است و در اين بين اشتغال فرزندان شهدا و ايثارگران را به طور جدي با هماهنگي ساير ارگانها پيگير هستيم.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگان با اشاره به تاكيدات رياست بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور بر رفع بيكاري در بين فرزندان شهدا و ايثارگران از تلاشهاي صورت گرفته بين بخشي براي حل اين مسئله قدرداني و از همه ارگانها درخواست نمود تا با اهتمام بيشتري در اين مسئله ياريگر باشند.
وي همچنين با اشاره به فراررسيدن هفته دفاع مقدس بر لزوم اجراي برنامه هايي با محوريت ترويج فرهنگ ايثارو شهادت و پاسداشت مقام شهدا تاكيد نمود.
گفتني است در ادامه نيز علي جعفري رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اروميه گزارش از فعاليتهاي انجام گرفته در بخش اشتغال و كارآفريني را ارائه نمود.
منبع ایثار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار