احتمال می رود لازم باشد جمعیت بسیار بیشتری از ایالات فلوریدا برای در امان ماندن از صدمات توفان ایرما به مناطق امن بروند.
کد خبر: ۴۹۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 10 September 2017
توفان مهیب ایرما که گسترش آن در حوزه سواحل کاراییب خسارت های زیادی به بار آرده است، یک جزیره خصوصی متعلق به یک سرمایه دار صاحب نام بریتانیایی را به طور کامل ویران کرده است.

به گزارش عصر ایران جزیره "نِکِر" وافع در کاراییب که جزیره ای خصوصی متعلق به " ریچارد برانسون " سرمایه دار صاحب نام بریتانیایی است در اثر توفان ایرما به طور کامل ویران شده است.
این جزیره استراحتگاه لوکس برانسون محسوب می شد.

"سَم برانسون" پسر ریچارد برانسون در صفحه اینستاگرام خود تصاویر ویرانی ناشی از توفان ایرما در جزیره خصوصی پدرش را منتشر کرده است. او گفته است خوشبختانه به رغم نابودی کامل این جزیره در اثر توفان، حال پدرش و دیگر ساکنان این جزیره که برای در امان ماندن از توفان در پناهگاه ها و زیر زمین های خانه ها پناه گرفته بودن، خوب است.

ریچارد برانسون برای در امان ماندن از توفان در "سرداب" شراب ویلایش پناه گرفته بود.

گفته می شود یک ویلای خصوصی متعلق به ترامپ در منطقه ساحل "پلام " در جزیره توفان زده " سنت مارتین" در حوزه کاراییب نیز در اثر اتوفان "ایرما" بیش از 95 درصد تخریب شده است. این ویلای لوکس 11 اتاق خواب داشته است.

ترامپ یک عمارت به همراه یک باشگاه گلف بزرگ نیز تحت عنوان  " عمارت مارالاگو " در ایالت فلوریدا دارد. ایالت فلوریدا در معرض توفان ایرما است و تا کنون دستکم 500 هزار نفر از 20 میلیون جمعیت آن مجبور به ترک خانه هایشان شده اند.

احتمال می رود لازم باشد جمعیت بسیار بیشتری از این ایالات برای در امان ماندن از صدمات توفان ایرما به مناطق امن بروند.

صدمات توفان ایرما به جزیره " نکر" در حوزه کاراییب
صدمات توفان ایرما به جزیره
ریچارد برانسون در ویلای لوکس خود در جزیره نکر
ریچارد برانسون در ویلای لوکس خود در جزیره نکر
عمارت مارالاگو ترامپ در ایالت فلوریدا یک باشگاه بزرگ تفریحی "گلف" نیز دارد.
عمارت مارالاگو ترامپ در ایالت فلوریدا یک باشگاه بزرگ تفریحی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار