فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی؛
جوانانی که امروز در محور مقاومت سوریه قرار دارند جا پای بزرگانی همچون شهید کاوه گذاشته اند.
کد خبر: ۴۸۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 05 September 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در همایش انس مودت بازنشستگان سپاه با اشاره به اینکه بازنشستگان عمر پر بركت خود را برای انقلاب گذاشته اند گفت: تمام پیشکسوتان ،هر دینی که نسبت به انقلاب داشتند را ادا کردند و بنا به فرامین مقام معظم رهبری باید نظام سراغ این عزیزان برود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: زمانی که جمهوری اسلامی ایران در اوج غربت و کمبود نیروی انسانی و پشتیبانی بود، پیشکسوتان امروز آن زمان به آرمان های حضرت امام لبیک گفتند و در صحنه حضور یافتند.

وی با تأکید بر اینکه ارتش اسلام امروز در مقابل استکبار جهانی با قوت ایستاده است، افزود: هر روز دشمن وادار به عقب نشینی می شود چون جوانانی که امروز در محور مقاومت سوریه قرار دارند دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را لمس نکرده اند اما جا پای بزرگانی همچون شهید کاوه گذاشته اند که در ۲۵ سالگی فرمانده لشکر شهداء بوده و شهید شد و امروز نیز شهید حججی در سن ۲۵ سالگی در میدان دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: نگاهی که باعث پسرفت کشور شده این است که خدا را باور نداریم و به فرموده هایش عمل نمی کنیم، برخی ها می گویند که اگر با غرب و آمریکایی ها به مذاکره ننشینیم احتمالا فردا شکست بخوریم! اما باید دقت کرد که وقتی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز با اتحادیه اروپا مذاکره می کند این اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد که حاصل خون شهداء و ایثارگری های رزمندگان است و چیزی که برای غرب پوشیده است دلدادگی ملت به ولایت است و نمی توانند آن را محاسبه کنند.

سردار خرّم خاطرنشان کرد: اگر اعتقاد به این داشته باشیم که با توکل به خداوند و ائمه اطهار می توانیم این انقلاب و نظام را به هدف والای خود برسانیم خداوند نیز وعده پیروزی داده است اما اگر امروز دل به اروپا و کشورهای خارجی بسپاریم کاری نمی توانیم بکنیم.

وی به یکی از مشکلات اساسی کشور اشاره کرد و گفت: امروز مسئولین، قدرت نگه داشتن دانشمندان جوان خود را ندارند چرا که نخبه های دانشجویی دانشگاه های برتر ایران به کشورهای خارجی می روند، دردمان این است که متأسفانه ظرفیت بکارگیری و استفاده از نخبه ها در کشور ایجاد نشده است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در پایان خطاب به پیشکسوتان گفت: دوره ای که گذرانیده اید به آن افتخار کنید که به قدری با عظمت و با ارزش است که امروز کاملا مشهود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار