رئیس سازمان محیط زیست: خطر آب نه کشور که تاریخ هفت هزار ساله آن را تهدید می کند.
کد خبر: ۴۸۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱ 05 September 2017


رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مسئله آب را نباید قربانی مسئله ای مانند یوزپلنگ کرد. هر دو اهمیت دارند اما اولویت های کشور باید در نظر گرفته شود.

به گزارش عصرایران به نقل از میزان، نخستین نشست خبری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست صبح امروز در پردیسان برگزار شد. 

عیسی کلانتری در این نشست خبری با اشاره به نقش رسانه ها در حفظ محیط زیست گفت: در این سالها که در حاشیه محیط زیست بودم از غیرت و تعصب خبرنگاران محیط زیست خوشم می امد. بخشی از دوستداران واقعی محیط زیست خبرنگاران این حوزه هستند و باید از لحاظ علمی به آنها کمک کنیم.

وی افزود: ۳ هزار محیط بان امکان حفاظت از حیات وحش وسیع کشور را ندارند و همه خانواده ها باید محیط بان باشند. می گویند کار فرهنگی زمانبر است اما زمانش زیاد نیست. در شهر بیرجند فرهنگی عمومی به شکلی است که یک زباله روی زمین ریخته نمی شود.

رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به موضوع آب گفت: در حال حاضر موضوع نخست کشور باید آب و کمبود آن باشد. ما نباید مسئله مهمی مانند آب را قربانی یوزپلنگ کنیم. اگرچه هر دو دارای اهمیت هستند. خطر آب نه کشور که تاریخ هفت هزار ساله آن را تهدید می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار