نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان برای تکمیل و تسریع در ساخت مجوعه ورزشی شهید باکری اراده و همت کافی ندارند.
کد خبر: ۴۸۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵ 17 August 2017
مسئولان برای تکمیل ورزشگاه شهید باکری ارومیه اراده‌ای ندارند
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

نادر قاضی‌پور امروز  اظهار داشت: با وجود گذشت چند سال از آغاز کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه، تاکنون هیچ‌گونه اراده و همتی برای تکمیل و تسریع در روند ساخت این پروژه در بین مسئولان مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: این مجموعه در یک مکان پرجمعیت و با جوانان پرشور بنا نهاده شده است و برای این منظور باید هر چه سریع‌تر نصب نورافکن، صندلی‌ها و محوطه‌سازی این مجموعه به پایان برسد تا مردم بتوانند از امکانات آن استفاده کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فضای بیرونی این ورزشگاه از نظر بصری هنوز زیبایی لازم را ندارد و در این راستا باید گل‌کاری در محیط بیرونی آن صورت گرفته و تبدیل به یک فضای سبز شود و دیوارهای این مجموعه رنگ‌کاری شوند.

وی در ارتباط با فضای فرهنگی و ورزشی ورزشگاه‌ها، ادامه داد: ورزشگاه‌ها تنها مکانی برای برگزاری مسابقات نیستند بلکه باید این محیط‌ها علاوه بر دارا بودن فضای ورزشی از فضای اسلامی و معنوی لازم نیز برخوردار باشند.

قاضی‌پور در ارتباط با انتقاد امام جمعه ارومیه مبنی بر نظارت بیشتر به رعایت موازین شرعی در ورزشگا‌ه‌های آذربایجان‌غربی، گفت: اگر ایشان نسبت به این موضوع انتقاد کردند مسئولان باید نسبت به این سخنان نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی جامه عمل پوشانده و نظارت خود را بیش‌تر بکنند.

گفتنی است این کوتاهی در تکمیل ورزشگاه شهید باکری ارومیه موجب شده است تا نادر قاضی‌پور طی یک نامه در ارتباط با تسریع در روند تکمیل آن تذکری را به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان بدهد.

در متن این تذکر آمده است: متاسفانه هنوز با گذشت سال‌ها از شروع پروژه ساخت ورزشگاه شهید باکری ارومیه هنوز این مجموعه تکمیل نشده و مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد و تجهیزات تکمیل نشده به تدریج تخریب می‌شوند.

منبع:خبرگزاری فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار