استاندار آذربایجان غربی:
تابناک- استاندار آذربایجان غربی گفت: شهادت سرافرازانه شهید مدافع حرم محسن حججی زنده بودن راه سیدالشهدا (ع) و شیفتگی جوانان به این راه با ارزش را نشان می دهد.
کد خبر: ۴۸۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ 17 August 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:      

قربانعلی سعادت روز پنجشنبه در همایش الماس های درخشان که با هدف تجلیل از آزادگان سرافراز آذربایجان غربی افزود: ملت بزرگ و جوانان ارزشمند ایران اسلامی در برهه های مختلف، قاطعانه و با شجاعت در برابر مستکبران و عوامل آنها در منطقه ایستاده است و از اسلام ناب محمدی و ارزش های والای آن دفاع می کند.
وی با تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار امیدواری کرد که راه این آزادگان سرافراز به عنوان اسطوره های ایثار و مقاومت ادامه یابد.
وی اضافه کرد: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید در مسیر دفاع از ایران اسلامی حرکت و جوانان را با این ارزشها آشنا کرد.
سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: شهدای مدافع حرم و امثال شهید حججی ها هرگز جنگ تحمیلی و امام (ره) را ندیدند اما با صلابت تر از گذشتگان پا در میادین دفاع از میهن اسلامی گذاشتند.
وی با تاکید بر لزوم تجلیل آزادگان سرافراز افزود: خانواده های آزادگان نیز در دل دشمن با صبر و مقاومت خود رعب و وحشت انداختند و امروز نمونه هایی از اسطوره های مقاومت ملت هستند.
وی اظهار کرد: دفاع مقدس چهره مقدس و قطعه درخشانی از تاریخ ایران اسلامی را نشان داد و اگر تا پنجاه سال آینده نیز روایت دوران دفاع مقدس ادامه یابد، تمام نخواهد شد.
وی تاکید کرد: جوانان امروز با صلابت تر و به تبعیت از رزمندگان دوران دفاع مقدس در کسوت های مختلف در میادین دفاع از ایران اسلامی لحظه ای درنگ نمی کنند و جانهای خود را در کف اخلاص گذاشته اند.
در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی به آزادگان استان به ویژه یوسف رحیمی از آزادگان استان آذربایجان غربی و خبرنگار ایرنا در مرکز ارومیه تجلیل شد.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی در دوران دفاع مقدس، پیش و پس از آن 12 هزار شهید، 18هزار جانباز و بیش از 2 هزار آزاده تقدیم دفاع از کیان اسلامی کرده است.

منبع :ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار