فرمانده سپاه خوي
سرهنگ پاسدار محمد باقر علايي گفت: ایران اسلامی اقتدار و ابهتش را مدیونی کسانی می داند که به پاس دفاع از ذره ذره خاکش قیام کرده و سینه سپر کردند.
کد خبر: ۴۷۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲ 16 August 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:فرمانده سپاه خوي:
26مرداد برگ زرین دفتر دفاع مقدس است
سرهنگ پاسدار محمد باقر علايي گفت: ایران اسلامی اقتدار و ابهتش را مدیونی کسانی می داند که به پاس دفاع از ذره ذره خاکش قیام کرده و سینه سپر کردند.
 
به گزارش خبر نگار تابناک استان آذربايجان غربي از خوي، فرمانده سپاه خوي در گفتگويي با خبرنگاران، با تبريك سالروز ورود آزادگان سرافراز به مهين اسلامي، خاطرنشان كرد: آزادگان همانهایی که از خود گذشتند تا دیگران خودی بدست آورند و در این عرصه زن و مرد معنا ندارد زنان و مردان دوشادوش هم با لبیک به رهبر کبیرشان آرمانهای خود را به زیر پا گذاشته و برای میهن اسلامی جانانه خدمت کردند.
وي افزود: دفتر دفاع مقدس دفتر نورانی و معنوی است که برگ برگ آن توسط رشادتها و دلاوری  مردان و زنان  رقم خورده  و عزت و اقتدار به ایران بخشیده و ملت عزیز ایران اسلامی را در صدر جوانمردی و مجاهدت نشانده است. های زرین این دفتر نورانی است که بازیگران آن سالهای درد و رنج اسارت را با دعای سلامتی رهبر کبیرشان به جان خریدند.
فرمانده سپاه خوي  در پايان با تبریک دوباره سالروز ورود افتخار آفرین آزادگان به میهن اسلامی از صبر و پایداری و انتظار همسران این عزیزان که به عهد و پیمان خود وفادار ماندند و غیر از نقش مادری نقش پدر را هم ایفا کرده و با همراهی خود التیام بخش جراحتهای روحی و جسمی آزادگان شدند قدردانی  کرد.
خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار