رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی خبر داد
رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: برای رفع نواقص‌‌ و ایرادات آئین تجلیل از خبرنگاران در آذربایجان غربی اهتمام می‌شود.
کد خبر: ۴۷۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 10 August 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،یوسف پیربوداقی ظهر امروز در نشست خبری که با حضور هیات مدیره خانه مطبوعات در محل نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان برگزار شد، اظهار داشت: امسال تقدیرها به نحوی انجام گرفت که درراستای حفظ جایگاه و شان خبرنگاری گام برداشته شود و این جریان ادامه پیدا می‌کند به طوری که زیربار برخی زورگویی‌ها نمی‌رویم.

وی با بیان اینکه در این مراسم شاید برخی نقص‌ها و ایرادات وجود داشته باشد که برای برطرف کردن آنها تعهد می‌کنیم، افزود: خانه مطبوعات در مقابل افرادی که در روابط عمومی سازمان‌ها کار خبری انجام می‌دهند، هیچ گونه مسئولیتی ندارد؛ بنابراین خبرنگار کسی است که به واسطه تهیه، تنظیم و انتشار خبر برای امرار و معاش اقدام می‌کند، بنابراین افرادی که کارمند هستند و ماهانه سه میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و همزمان به عنوان خبرنگار در جلسات خبری شرکت می کنند، درست نیست.

این پیشکسوت عرصه رسانه‌ای استان اظهار داشت: کسانی که عضو خانه مطبوعات هستند الزاما خبرنگار محسوب نمی‌شوند بنابراین مدیرمسئول، یادداشت نویس، طراح، سردبیر و ... باید از خبرنگاری متمایز شود.

منبع/فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار