مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت : هدف اصلی از برپایی نمایشگاه‌های مطبوعات و خبرگزاری‌ها ایجاد فرصتی مناسب برای دورهمی رسانه‌هاست.
کد خبر: ۴۷۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 10 August 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،جت‌الاسلام محمدباقر کریمی امروز ضمن بازدید از غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های آذربایجان غربی  هدف اصلی از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را ایجاد فرصت مناسب برای دورهمی رسانه‌ای عنوان کرد و افزود: نمی‌توان حدود و انتظاری برای نمایشگاه تعیین کرد و گفت که تا چه حدی به اهداف خود رسیده است.

وی افزود: این محفل به عنوان یک اتفاق رسانه‌ای است که هر سال یک بار در سطح استان برگزار می‌شود و در آن ضمن اینکه اصحاب رسانه دور هم جمع شده و از دیدگاه‌ها و تجربیات همدیگر اطلاع می‌یابند و استفاده می‌کنند، باعث از بین رفتن کدورت بین همکاران این عرصه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه همچنین رسانه‌ها در این دورهمی‌ها احساس هویت و قدرت می‌کنند، اظهار داشت: از سوی دیگر برپایی این چنین نمایشگاه‌هایی برای مردم فرصتی را ایجاد می‌کند که از نزدیک با منابع تولید خبر، مدیرمسئولان، خبرنگاران، نحوه مدیریت منبع تولید خبر، با نشریات محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آشنا شوند.

کریمی با بیان اینکه سعی کردیم با کمترین امکانات بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم، اضافه کرد: نمایشگاه رسانه تخصصی بوده و هر نمایشگاه مخاطب خاص خود را دارد و وضعیت و استقبال موجود قابل قبول است.

هشتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های آذربایجان غربی از 16 مرداد ماه به مدت چهار روز تا 19 مرداد ماه در سالن نمایشگاه مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برپا شده است.

منبع/فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار