مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از اعلام آمادگی بیش از ٨٠ رسانه استانی برای حضور در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 05 August 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،

امید سیاح مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: علاوه بر رسانه ها ١٥ روابط عمومی ادارات و سازمان های استان نیز اعلام آمادگی کرده اند.

وی نمایشگاه مطبوعات را بهترین فرصت برای ارزیابی رسانه ها و ارتباط گرفتن آنها با مخاطبانشان عنوان و اظهار کرد: مطبوعات و رسانه های استان اعم از مکتوب و مجازی می توانند از این فرصت به دست آمده استفاده کنند و به معرفی اهداف و خط مشی خود و کارهایی که تاکنون انجام داده اند، بپردازند.

سیاح تصریح کرد: نمایشگاه های مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه های خبری استان قطعا واسطی قوی بین رسانه ها، مطبوعات و مردم خواهد بود.

مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان این که این نمایشگاه در محل نمایشگاه های دائمی مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برپا می شود، افزود: نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان از ١٦ تا ١٩ مرداد ماه آغاز می شود.

وی برگزاری نشست های تخصصی و تئاتر خیابانی با موضوع رسانه، کارگاه های آموزشی و تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار را از برنامه های جانبی نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار