با حضور فرماندار مهاباد جلسه ستاد مسکن با محوریت حل مسائل و مشکلات مسکن مهر این شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۴۷۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 31 July 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،شجاعی فرماندار مهاباد در این جلسه یکی از علل اصلی وجود مشکلات در تعاونی های مسکن را ضعف های مدیریتی  عنوان کرد و گفت : بخش عمده مشکلات مدیریت منابع است که با وجود مدیریت درست منابع صحیح و اصولی می توان گام های اساسی در این راستا برداشت .

در این جلسه فرماندار مهاباد از نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی  بخاطر اقداماتی که در تسهیل امورات تعاونی های مساکن مهر انجام دادند تشکر و قدردانی نمود.

وی با بیان اینکه ارتباط خوب و موثر با اعضا می تواند اعتماد مردم را بیشتر جلب کند، اظهار امیدواری کرد در صورت تعامل و همکاری تعاونی های مسکن با رسانه ها خصوصا رسانه ملی و صدا و سیما مردم از شبهات دور می شوند.

فرماندار مهاباد به همه ادارات سفارش کردند که در خصوص امورات تعاونی های مسکن مهر تسهیل کنند ، اما در چارچوب قانون ، قانون را ساده تر اعمال کنند و راه گشا باشند ، وی همچنین از بانک های عامل در امور تعاونی های مساکن مهر قدردانی نمودند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: مسکن مهر یکی از کارهای اساسی در دولت های گذشته بوده است و با وجود مشکلات که دارد باید به اتمام برسد

مهندس محمودزاده از برگزاری جلسات مختلف در خصوص حل مشکلات مساکن مهر خبر داد و گفت : تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان در مهاباد تسهیلات مسکن مهر توسط بانک مسکن پرداخت شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که تا آخر امسال مشکلات مساکن مهر مهاباد برطرف و به بهره برداری برسند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار