استاندار آذربایجان غربی:
استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و اقتصادی لازم است شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون در آذربایجان غربی سرمایه‌گذاری کنند.
کد خبر: ۴۶۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 27 July 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،قربانعلی سعادت ظهر امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، تعدادی از نمایندگان مجلس و سایر اعضای این شورا در استانداری برگزار شد اظهار داشت: آذربایجان غربی از شرایط ویژه جغرافیایی و اقتصادی برخوردار است که می‌تواند بستر سرمایه گذاریهای مختلف و متعدد باشد.

وی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند با بسترسازی‌های لازم زمینه ورود شرکتهای زیر مجموعه خود را در عرصه سرمایه گذاریهای آذربایجان غربی فراهم آورد.

سعادت گفت: حمایت ویژه از توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز از جمله مواردی است که می‌بایست در درستور کار حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان غربی باشد.

وی افزود: اساساً توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی باید در راستای ایجاد اشتغال و در حوزه وسیع و گسترده‌ای انجام شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: لازم است در حوزه سرمایه گذاری و تامین مالی جدی تری در استان از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صورت گیرد.

سعادت افزود: با مهارت آموزی و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، می‌توان به توانمندسازی اقشار مختلف مردم و بویژه اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار، معتادین بهبود یافته و محبوسین آزاد شده کمک کرد.

منبع/تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار