ارومیه؛
ربات هوشمند قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی رونمایی شد.
کد خبر: ۴۶۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 24 July 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی افزود: این ربات پیشرفته ختم قرآن با هدف انس با قرآن و مقابله با آسیب های فضای مجازی توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی برنامه نویسی و رونمایی شد.

شهرام خادم وطن گفت: با توجه به گستردگی، سهولت دسترسی و نبود مرز میان کاربران در طی مدت استفاده آزمایشی ربات ختم قرآن در تلگرام بسیاری از دانشجویان داخل کشور و کشورهایی مانند استرالیا، عراق، سوریه و لبنان عضو این مجموعه شده اند.

خادم وطن بیان کرد: این ربات هم اکنون در تلگرام با نشانی @Umsuquranbot فعال است.

وی ایجاد فضای معنوی در تلگرام بدون هیچ نمونه مشابه، قابلیت یادآوری تعداد آیات سهیم در ختم قرآنی، دریافت آیات پیشنهادی شما به صورت روزانه، دریافت آیات با ترجمه فارسی، دریافت آیات تصادفی، امکان جستجو، دریافت اخبار ختم به صورت هوشمند از ویژگی های بارز این ربات هوشمند قرآنی است. وی با بیان اینکه با گسترش نقش فضای مجازی در زندگی، کاربران اینترنتی مدت زیادی از وقت خود را در این فضاها می گذرانند، اظهار کرد: با توجه به این امر فضاهای مجازی از پتانسیل بسیاری در جهت گسترش فعالیت های قرآنی و معارف اهل بیت برخوردارند که باید از آن نهایت استفاده را کرد.

وی در ادامه با اشاره به افتخارآفرینی کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در شیراز افزود: در بخش کارکنان مهدی مهدیزاده رتبه سوم رشته حفظ، بهزاد رحیمی رتبه سوم رشته قرائت تحقیق، عمار قلی پور رتبه چهارم رشته ترتیل، ابراهیم مقصودی رتبه سوم رشته خوشنویسی، حسن شاپور رتبه اول رشته سیره معصومین و نرگس شجاعی رتبه دوم رشته احادیث را کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش دانشجویی نیز سجاد علیپور رتبه دوم رشته قرائت تحقیق و پریسا گلی رتبه دوم رشته سیره معصومین را به خود اختصاص دادند.

بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در 25 تا 28 تیر سال جاری در شیراز برگزار ‌شد.

منبع/باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار