آذربایجان‌ شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی هرمزگان همدان یزد گردشگری ایران معاون دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:
معاون دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: هم اکنون پرداختی بیمه‌ها به بیمارستان‌های آذربایجان غربی ۱۱ ماه به درازا کشیده و مشکلات متعددی را در پی آورده است.
کد خبر: ۴۶۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 23 July 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:ابراهیم حسنی صبح امروز در پانزدهمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران که با هدف بررسی چالش‌ها وفرصت‌های پیش رو در حوزه توسعه مدیریت و منابع این سازمان برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه هم اینک هماهنگی خوبی بین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی و سازمان بیمه سلامت استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: نگاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی به بیمه نگاه درآمدی و پولی و مالی نبوده و نیست. در بحث سلامت و بیمه باید خدمات درست در قبال هزینه درست و اصولی ارائه شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: اگرچه اعتبارات سلامت در کشور یک کاسه است اما این اعتبارات کاملا ناکافی است.

وی با تاکید بر مدیریت کارآمد اعتبارات اندک عرصه سلامت اظهار کرد: استفاده بهینه از همین اعتبارات اندک با تفاهم درست و متقابل نهادهای عرصه سلامت امکان پذیر است و در این زمینه کنترل هزینه‌ها یکی ازمهم‌ترین راهکارهاست.

حسنی افزود: در بحث بیمه نیازمند تبعیت از چارچوب‌های جهانی هستیم و باید خدمات‌رسانی‌هایمان را با شیوه‌های روزآمد جهانی منطبق کنیم. هم اینک دو سوم از بیمه شده‌ها تحت پوشش بیمه سلامت هستند و در این میان اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت به رضایتمندی شهروندان افزوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: متاسفانه هم‌اکنون تاخیر زیادی در بازپرداخت هزینه‌های بیمه مربوط به عناصر انسانی شاغل در بخش‌های مختلف درمان آذربایجان غربی وجود دارد بطوریکه اکنون پرداختی بیمه‌ها به بیمارستان‌های استان تا 11 ماه به درازا کشیده و مشکلات متعددی را در پی آورده است.

وی گفت: سلامت عرصه تاثیرگذاری دولت یازدهم بوده و وخدمات دولت در این بخش غیر قابل کتمان و بی‌نظیر بوده اگرچه مشکلاتی نیز بوده است اما ایجاد زیرساخت‌ها و خدمات ارائه شده بی‌نظیر بوده است.

منبع/تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار