مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی:
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: در سال ۹۵ افزون بر ۵۶۵ میلیارد تومان هزینه درمان بیمه‌شدگان آذربایجان غربی شد.
کد خبر: ۴۶۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 23 July 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:نادر نانبخش در پانزدهمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران که در ارومیه در حال برگزاری است اظهار داشت: در استان آذربایجان غربی 633 هزار و 190 نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی افزود: در سال گذشته افزون بر یک میلیون و 43 هزار دفترچه بیمه سلامت صادر شده است. 52 نمایندگی بیمه سلامت در شهرهای مختلف آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: در همه 17 شهرستان آذربایجان غربی ادارات بیمه سلامت وجود دارد و به شهروندان ارائه خدمت می‌کنند. هم‌اکنون 99. 5 درصد از داروخانه‌های استان با بیمه سلامت طرف قرارداد هستند و در تامین نیازهای دارویی بیمه شدگان همکاری می‌کنند.

نانبخش تصریح کرد: بیمه سلامت آذربایجان غربی با 100 درصد درمانگاه‌های عمومی استان نیز طرف قرارداد است. بیمه سلامت با اغلب مراکز درمان اعتیاد نیز همکاری دارد تا با این بلای خانمان‌سوز مبارزه شود.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون 1420 موسسه در آذربایجان غربی به امور بیماران رسیدگی می‌کنند که 91 درصدشان با بیمه سلامت طرف قرارداد هستند. در سال 95 افزون بر 565 میلیارد تومان هزینه درمان بیمه شدگان آذربایجان غربی شد. 437 میلیارد تومان از این رقم در بخش دولتی هزینه شده است.

منبع/تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار