امام جمعه ارومیه:
امام جمعه ارومیه گفت: رئیس جمهور در تشکیل کابینه دولت دوازدهم از جریان‌ها تأثیر نپذیرد.
کد خبر: ۴۶۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ 21 July 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع نمازگزاران در ارومیه، اظهار داشت: رئیس جمهور در تشکیل کابینه دولت دوازدهم از جریان‌ها، احزاب و افراد تأثیر نپذیرد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) یعنی روز دختر قرار گرفته‌ایم این روز را به آحاد مردم تبریک گفت و افزود: باید در راستای شناخت هر چه بهتر ائمه معصوم (ع) و اهل بیت(ع) گام برداشت.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه در آستانه شکل‌گیری دولت جدید قرار گرفته‌ایم، بنابراین رئیس جمهور باید افراد متدین، مدیر، مدبر و متخصص را برای کابینه انتخاب کند، اضافه کرد: رئیس جمهور در این زمینه تحت‌ تأثیر جریان‌ها و احزاب خاص قرار نگیرد و افرادی را انتخاب نکند که از نظر مدیریت قابل قبول نباشند.

قریشی با بیان اینکه متدین بودن جزو اساسی‌ترین ویژگی‌های یک مسؤول و وزیر است، یادآور شد: چنانچه فردی در برابر خدا سر تعظیم فرود نیاورد، هیچ وقت به مردم کمک نخواهد کرد، مردمی بودن و دوری از اشرافی‌گری یکی از ضرورت‌ها برای یک مسؤول است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه، مطرح کرد: 26 دستگاه در کشور مکلف شده‌اند که در امر ترویج حجاب و عفاف در کشور تلاش کنند ولی این مسئولیت امروز فقط به دوش ناجا گذاشته شده است، من درخواست دارم همه 26 دستگاه در این زمینه عمل کنند.

وی بر لزوم تکمیل پل روگذر آذربایجان در جاده مهاباد - ارومیه تأکید و عنوان کرد: مردم در این زمینه دچار مشکل هستند و مسؤولان باید جدیت نشان داده و زودتر پروژه را تکمیل کنند.

منبع/فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار