فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هفته جاری محموله قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در سردشت و بوکان کشف شد.
کد خبر: ۴۶۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 21 July 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

ناصر اصلانی اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید رجائی بوکان حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه پراید را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی با اشاره به کشفیات صورت گرفته از خودرو، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو 1 هزار و ۲۰۰ جفت دست‌کش خارجی  و 1 هزار و ۸۵۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به ارزش ریالی کالاهای مکشوفه، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه یک محموله کالای قاچاق دیگر نیز در سردشت کشف شد، گفت: ماموران انتظامی سردشت در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در سطح شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل مورد نظر را شناسایی کردند.

اصلانی با اشاره به کسب مجوز قضائی برای بازرسی از محل، عنوان کرد: ماموران پس از کسب مجوز قضایی اقدام به بازرسی از محل کردند که در این راستا 3 هزار و ۹۵۶ عدد انواع ادکلن خارجی قاچاق کشف شد.

وی افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه 1 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این ارتباط یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

منبع/فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار