فرماندار سردشت:
فرماندار سردشت گفت : اعتبارات عمرانی شهرستان سردشت نسبت به سال گذشته ۵۹ درصد افزایش یافته است
کد خبر: ۴۶۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 19 July 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:نژاد جهانی فرماندار سردشت در حاشیه کمیته برنامه ریزی شهرستان، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام این خبر افزود اعتبارات مصوب شهرستان ازمحل تملک دارییهای استان ۱۳۶میلیارد ریال است که در قالب ۷۳ پروژه تعریف شده است.
وی افزود:  علیرغم محدودیت های بودجه ای که در سطح کشور وجود دارد اعتبارات عمرانی شهرستان نسبت به سال گذشته ۵۹ درصد افزایش یافته، در حالی که میانگین افزایش اعتبار استان از محل تملک دارییهای استان ۱۴ درصد بوده است.
وی با بیان اینکه سهم شهرستان بر اساس شاخص های تعیین شده از محل اعتبارات تملک دارییهای استان ۴.۶ درصد بود افزود: با پیگیری های انجام شده و انعکاس ضرورت های شهرستان و نگاه ویژه مسئولان استانی بویژه استاندار محترم ۵ درصد اعتبارات استانی به سردشت اختصاص یافت.
فرماندار سردشت تصریح کرد: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال 96 حدود 8500 میلیارد ریال است که بخشی از آن در مرحله اول توزیع و بخش دیگر  بصورت متمرکز برای دستگاههای اجرایی خواهد بود که امیدوارم مسئولان استانی محرومیت های سردشت را مد نظر قرار داده و سهم قابل توجهی را به این شهرستان اختصاص دهند.
مهندس جهانی در بخش دیگری از سخنانش به پروژه های مصوب شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت های بودجه ای در توزیع اعتبارات مشکلاتی بود و سعی شد بر اساس نیاز سنجی، پروژه های هدفمند را که  اثر توسعه ای بیشتری دارند در اولویت قرار گیرند .
فرماندار سردشت طراحی و احداث کمربندی و مسیر دوم دسترسی به شهر سردشت را یکی از مهمترین پروژه های امسال عنوان کرد و گفت: پیگیری های زیادی جهت اجرای این پروژه با توجه به حساسیت پدافند غیر عامل و وضعیت ترافیکی و بحرانی سردشت انجام شد و راهکارهای عملیاتی ارائه گردید که مورد تایید استاندار محترم قرار گرفت و انشالله در شورای برنامه ریزی استان نیز نهایی شود.
 
وی اضافه کرد: این پروژه علاوه بر قابلیتی که در بحث ترافیک و پدافند غیر عامل دارد با توجه به چشم انداز بسیار خوب مسیر طراحی، یکی پروژه های کلیدی و زیربنایی توسعه سردشت است که می تواند در بحث گردشگری نیز موثر باشد.
مهندس  جهانی ادامه داد : پروژه احداث کمربندی و مسیر دوم دسترسی به شهر سردشت از محل شروع تا جاده احداثی سد و نیروگاه سردشت 4.5 کیلومتر و از آنجا هم تا پلیس راه ۲ کیلومتر فاصله دارد و به جهت اعمال نظارت و مدیریت بهینه منابع پیشنهاد شد که دستگاه اجرایی شهرداری باشد تا روند اجرایی و پیشرفت پروژه با دقت و نظارت بیشتر صورت گیرد.
تامین برق، محوطه سازی و فاضلاب مساکن مهر، تجهیز سالن یادمان، احداث استخر ذخیره آب، احیا و مرمت گلزار شهدا طرح های هادی و ... از دیگر پروژه های بودند که فرماندار سردشت به آنها اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار