بر اثر این تیراندازی 3 سرباز جان خود را از دست دادند و 6 تن دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۴۶۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 18 July 2017
یک سرباز وظیفه پادگان آمادگاه آبیک عصر امروز هم خدمتی های خود را به رگبار بست.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرباز وظیفه جمعی پادگان آمادگاه ( ارتش) آبیک امروز در ساعت استراحت با سلاحی که دراختیارسربازی که هم خدمتی های خود را به رگبار بست داشت ، اقدام به تیراندازی به سوی هم خدمتی های خود کرد.

بر اثر این تیراندازی سه سرباز جان خود را از دست دادند و شش تن دیگر زخمی و به بیمارستان ولی عصر (عج) آبیک منتقل شدند.

گفته می شود، سرباز ضارب پس از تیراندازی اقدام به خودزنی کرده که به علت وخامت شدید ، وی به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شده است.

شنیده ها حاکی است که سرباز ضارب به علت آنچه گفته می شود که با درخواست انتقالی وی موافقت نشده، اقدام به تیراندازی کرده است.

ضارب فوت کرد/ علت حادثه در دست بررسی است
فرماندار آبیک گفت: علت حادثه تیراندازی یک سرباز به هم خدمتی های خود در پادگان ارتش در این شهرستان در دست بررسی است اما در تحقیقات اولیه مشخص شده که این اتفاق با مسائل امنیتی، سیاسی و تروریستی بی ارتباط است.

علی رحمانی افزود: پس از بررسی های اولیه مشخص شده، این اتفاق یک حادثه بوده و ربطی به مسائل امنیتی، سیاسی یا تروریستی نداشته است.

وی اظهار کرد: دلیل اقدام این سرباز در دست بررسی می باشد و احتمال اینکه ضارب این حادثه دارای مشکلات روحی و روانی بوده باشد، دور از ذهن نیست.

فرماندار آبیک همچنین گفت: ضارب این حادثه که پس از این اقدام خود دست به خود زنی زد، براساس اعلام پزشکان، ساعتی قبل فوت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار