معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی استان در کارگروههای ویژه بررسی می شود.
کد خبر: ۴۶۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 16 July 2017

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی استان در کارگروههای ویژه بررسی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، علیرضا رادفر در بازدید از واحد صنایع تبدیلی (تاتائو) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و تاکید مقام عالی استان مبنی بر حل مشکلات واحدهای تولیدی، حضور در واحدهای تولیدی را در همین راستا عنوان کرد و افزود: برای بررسی و حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و حمایت از این واحدها و همچینین شناساندن محصولات تولیدی استان، از واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی بازدید انجام می دهیم.

دکتر رادفر ادامه داد: مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی جمع بندی و در کارگروههای ویژه و همچنین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و تصمیمات لازم برای کمک به واحدهای تولیدی در جهت حل مشکلات آنها گرفته می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی استان کشاورزی و یکی از قطب های مهم صنایع تبدیلی در کشور به شمار می رود، اظهار امیدواری کرد، این واحدها با نوسازی و ارتقای تکنولوژی  و حفظ تولید بتوانند جایگاه خود را در کشور حفظ و ارتقا دهند.

گفتنی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از بخشهای مختلف این کارخانه بازدید و از نزدیک با مسائل و مشکلات این واحد تولیدی آشنا شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار